Jofrode Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Heisann lurte på om noen viste om det fantes en bios hack så jeg kan få overcloket korte mer? Link til pcen https://www.komplett.no/asus-f550ln-156-hd-matt-demo/820046 På forskudd takk for innspill Endret 28. august 2014 av Jofrode Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Svært tvilsomt: GPUen har DDR3-minne, dette setter en kraftig stopper for ytelsen. 840M er forøvrig mer ment som pynt enn å faktisk brukes til spilling. Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 28. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Svært tvilsomt: GPUen har DDR3-minne, dette setter en kraftig stopper for ytelsen. 840M er forøvrig mer ment som pynt enn å faktisk brukes til spilling. Okey ja klarer ikke finne noe jeg heller... Nei da overrasker meg stadig det korte der Klarer bt4 på low da vel og merke ,men det går smertefritt da. Men ja skulle vært 850m i pcen. Men pcen skal selges ettervert uansett for skal ha meg asus rog 750jm. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Svært tvilsomt: GPUen har DDR3-minne, dette setter en kraftig stopper for ytelsen. 840M er forøvrig mer ment som pynt enn å faktisk brukes til spilling. Okey ja klarer ikke finne noe jeg heller... Nei da overrasker meg stadig det korte der Klarer bt4 på low da vel og merke ,men det går smertefritt da. Men ja skulle vært 850m i pcen. Men pcen skal selges ettervert uansett for skal ha meg asus rog 750jm. Deilig å få spilt igjen? Elsker I7`er ^!^ Venter nå på 880 Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 28. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Svært tvilsomt: GPUen har DDR3-minne, dette setter en kraftig stopper for ytelsen. 840M er forøvrig mer ment som pynt enn å faktisk brukes til spilling. Okey ja klarer ikke finne noe jeg heller... Nei da overrasker meg stadig det korte der Klarer bt4 på low da vel og merke ,men det går smertefritt da. Men ja skulle vært 850m i pcen. Men pcen skal selges ettervert uansett for skal ha meg asus rog 750jm. Deilig å få spilt igjen? Elsker I7`er ^!^ Venter nå på 880 Der var du ja Ja det er fantastisk Fornøyd med arbeidet på i7en ? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Svært tvilsomt: GPUen har DDR3-minne, dette setter en kraftig stopper for ytelsen. 840M er forøvrig mer ment som pynt enn å faktisk brukes til spilling. Okey ja klarer ikke finne noe jeg heller... Nei da overrasker meg stadig det korte der Klarer bt4 på low da vel og merke ,men det går smertefritt da. Men ja skulle vært 850m i pcen. Men pcen skal selges ettervert uansett for skal ha meg asus rog 750jm. Deilig å få spilt igjen? Elsker I7`er ^!^ Venter nå på 880 Der var du ja Ja det er fantastisk Fornøyd med arbeidet på i7en ? Konge, Prøvde lenge med å få den stabil på 4.4, Men gikk ikke no matter what voltage den fikk, Sitter nå på 4.5Ghz 1.290V (Cache er på 4.0Ghz og Voltage er på 1.25) Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 28. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Svært tvilsomt: GPUen har DDR3-minne, dette setter en kraftig stopper for ytelsen. 840M er forøvrig mer ment som pynt enn å faktisk brukes til spilling. Okey ja klarer ikke finne noe jeg heller... Nei da overrasker meg stadig det korte der Klarer bt4 på low da vel og merke ,men det går smertefritt da. Men ja skulle vært 850m i pcen. Men pcen skal selges ettervert uansett for skal ha meg asus rog 750jm. Deilig å få spilt igjen? Elsker I7`er ^!^ Venter nå på 880 Der var du ja Ja det er fantastisk Fornøyd med arbeidet på i7en ? Konge, Prøvde lenge med å få den stabil på 4.4, Men gikk ikke no matter what voltage den fikk, Sitter nå på 4.5Ghz 1.290V (Cache er på 4.0Ghz og Voltage er på 1.25) Jeg klarte vel vist e husker riktig 4,7 med mpower hovedkorte. du har ikke smørt på for mye eller for lite kjølepasta på undersiden av cpu ? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Svært tvilsomt: GPUen har DDR3-minne, dette setter en kraftig stopper for ytelsen. 840M er forøvrig mer ment som pynt enn å faktisk brukes til spilling. Okey ja klarer ikke finne noe jeg heller... Nei da overrasker meg stadig det korte der Klarer bt4 på low da vel og merke ,men det går smertefritt da. Men ja skulle vært 850m i pcen. Men pcen skal selges ettervert uansett for skal ha meg asus rog 750jm. Deilig å få spilt igjen? Elsker I7`er ^!^ Venter nå på 880 Der var du ja Ja det er fantastisk Fornøyd med arbeidet på i7en ? Konge, Prøvde lenge med å få den stabil på 4.4, Men gikk ikke no matter what voltage den fikk, Sitter nå på 4.5Ghz 1.290V (Cache er på 4.0Ghz og Voltage er på 1.25) Jeg klarte vel vist e husker riktig 4,7 med mpower hovedkorte. du har ikke smørt på for mye eller for lite kjølepasta på undersiden av cpu ? Nope, Du hadde den på 4.6 og voltage på 1.4V Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 28. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Svært tvilsomt: GPUen har DDR3-minne, dette setter en kraftig stopper for ytelsen. 840M er forøvrig mer ment som pynt enn å faktisk brukes til spilling. Okey ja klarer ikke finne noe jeg heller... Nei da overrasker meg stadig det korte der Klarer bt4 på low da vel og merke ,men det går smertefritt da. Men ja skulle vært 850m i pcen. Men pcen skal selges ettervert uansett for skal ha meg asus rog 750jm. Deilig å få spilt igjen? Elsker I7`er ^!^ Venter nå på 880 Der var du ja Ja det er fantastisk Fornøyd med arbeidet på i7en ? Konge, Prøvde lenge med å få den stabil på 4.4, Men gikk ikke no matter what voltage den fikk, Sitter nå på 4.5Ghz 1.290V (Cache er på 4.0Ghz og Voltage er på 1.25) Jeg klarte vel vist e husker riktig 4,7 med mpower hovedkorte. du har ikke smørt på for mye eller for lite kjølepasta på undersiden av cpu ? Nope, Du hadde den på 4.6 og voltage på 1.4V Okey var det såpass ja men er det tempen som gjør at du ikke får mer eller? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Nja, Tempen ligger på ca 65¤C under bf4, På varme dager så ligger den på 70-ish, Var litt sitat pyramider ja ^!^ Endret 28. august 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 28. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Okey jeg hadde kjørt den opp jeg da . Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Okey jeg hadde kjørt den opp jeg da . Venter til jeg får kjøpt meg vannkjøling samt 880 kjøper nok enten vannkjøling eller enda et 880 ved konfen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå