Stig-Arne Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Dette kortet har jo integrert skjermkort. Jeg sliter med å få lyd ut på HDMI utgangen. Windows sier bare at ingenting er koblet til lydutgangen på hovedkortet, noe som iogforseg er riktig, da jeg skal ha lyden ut på HDMI. Noen som har en løsning på dette? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Bytte lydkilde i Playback Devices (Control Panel --> Sound) ? Du skal vel ha en der som heter HDMI et eller annet. Endret 28. august 2014 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Under LYD i kontrollpanel så står Digital lyd (HDMI) oppført. Men det står også "Ikke koblet til" Men alt er koblet til, pcen er tilkoblet en reciver. Og dette har fungert og fungerer fint med mitt gamle oppsett, som da var med ett dedikert skjermkort med HDMI Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Forsøkte å koble HDMI kontakten rett til TV, uten at det hjalp stort. Samme problemet Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Er dette et nytt hovedkort? Har du installert alle drivere fra MSI sine hjemmesider? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Er helt nytt ja. Nye drivere er testet ut ja. Virker rett å slett som om at hovedkortet ikke gjenkjenner lydenheten. Har forsøkt flere kabler og enheter nå Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Problem løst. Viste seg at jeg måtte slette alt av drivere og enheter og la alt bli installert på nytt igjen. Så kom lyden Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Sweet. Digg når det er så enkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå