Gå til innhold

Nå kommer et helt kobbel med nye spillskjermkort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja dette var jo voldsomt spennende. not. finnes en drøss med kort i den klassen der. vi vil ha en nvidia råtass på markedet ikke jalla kort fra amd som ikke fungerer pga dårlige drivere.

du kan ikke ha brukt AMD Drivere på en lang stund:) etter min erfaring, er AMD sin driver mye mere stabil enn Nvidia sin :)
Ikkje på 290/290x. Ellers er det rimelig likt.

Veldig ofte er det brukerfeil, og det blir det ikkje mindre av :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Så lenge AMD suger på linuxdrivere er de uansett ikke et valg.

Jo.

For alle som ikke er OS-fanatikere og har mer enn ett OS å forholde seg til (jobb og privat) er AMD høyst aktuelt ved valg/kjøp av skjermkort.

Akkurat som Nvida kort er det (som jeg personlig finner altfor overpriset bortsett fra.. nettopp.. lavprissegmentet for en grei linuxboks).

Ellers har vel Nizzen svaret.

PEBCAK er hovedårsaken for all trøbbel med maskinvare/drivere.

Når det er sagt kan vel en dreven Linux-fantast kode driverne sjøl.

:)

Lenke til kommentar

Uansett.... den evige driverkrangelen som alltid ender opp med samme subjektive bullshit er totalt irrelevant for temaet her.

Jeg er spent på ytelsen. Ikke fordi jeg vurderer kortet (har et 7970 i skuffen allerede) men fordi det kan gi oss et hint om hva mer AMD kan få ut av 28nm.

Lenke til kommentar

ja dette var jo voldsomt spennende. not. finnes en drøss med kort i den klassen der. vi vil ha en nvidia råtass på markedet ikke jalla kort fra amd som ikke fungerer pga dårlige drivere.

du kan ikke ha brukt AMD Drivere på en lang stund:) etter min erfaring, er AMD sin driver mye mere stabil enn Nvidia sin :)

da har ikke du brukt nvidia drivere på en stund. er jo en kjent sak at amd bruker lang tid på fiks til driverene sine, ikke kom her å prøv å si noe annet.

Det er en kjent sak at Nvidia bruker lang tid på å fikse problemene sine også, poenget ditt var?

poenget mitt var at amd bruker mye lenger tid en nvidia på det samme problemet.

Lenke til kommentar

Dere Nividia fanboys/amd må slutte å rakke ned på hverandres produkter spesielt hvis dere ikke har konkrete beviser som underbygger påstandene. Har mange venner som har Nividia som klager på AMD drivere så spør jeg. Har du hatt et Amd kort før / eller siden 2007? Nei. Holdningene deres ødelegger for konkurransen i markedet når man har et personlig forhold til produsenten og ikke til produktet man får.

Endret av spots
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikkje på 290/290x. Ellers er det rimelig likt.

Veldig ofte er det brukerfeil, og det blir det ikkje mindre av :p

Har hatt 290x siden det kom uten større problemer selv om jeg har overclocket. Minnet er eneste som ikke burde overclockes noe særlig for da begynner svart skjerm problemet. Er riktig nokk ikke i crossfire.

Lenke til kommentar

Passer bra at dette kommer nå :) Freesync, DX12 og trueaudio, som ikke 280 serien støtter^^ Trekker også 60w mindre strøm enn 280 serien, som ikke er å grine over! 3 gratis spill på kjøpet også^^ Jeg skal kjøpe dette kortet, selv om nesten alle dere dømmer dette kortet langt ned i støvlene^^

Hadde geforce GTX 770 i tankene, men det blir nok dette i stedet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...