V. Haugen Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Produktene du ser på bildet er laget på PC.Nesten alt i IKEA-katalogen er «fake» Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 De lager jo alle møblene sine i 3D (regner jeg med) så er vel ikke unormalt at ting går den veien. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Vi beveger oss framover Lenke til kommentar
Populært innlegg Psykonaut Skrevet 28. august 2014 Populært innlegg Del Skrevet 28. august 2014 Modellene kommer flatpakket i 2D og må settes sammen til 3D? 13 Lenke til kommentar
ryback Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Det billigere og med tanke på hvor frustrerende det er å sette sammen Ikea-møbler skjønner jeg dem godt. Alternativet ville vært å fått foxxconn eller noen andre kinesere til å sette dem sammen og da er jeg temmelig sikker på at selvmordsraten ville gått tilbake til førgjerde-nivå. 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Nå er vel ikke dette uvanlig i bilbransjen, er jo bare å se på flere av reklamebildene og hvis man ser på detaljer som skygger rundt og under en bil så ser man fort at mange av bildene av bilen i en garasje eller utendørs er det samme. Er ikke alle som er like dyktig på skygger, reflekser så man ser i noen annonser at ting ser litt kunstig ut. 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 ...Produktene du ser på bildet er laget på PC. ...noe som ikke betyr så alt for mye, det er jo bare for illustrasjon. Om det lages digitalt med et kamera eller en PC betyr i den sammenheng ingenting...:-) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Er nok praktiske hensyn også. Designes møblene i et eller annet 3D-program er det mer kostnadseffektivt å lage katalogene på pc også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg