underho Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Andre tråder om dette temaet er 2-5 år gamle, så jeg tenkte det var på tide å opprette en ny. Vi menn er ikke opptatt av farging, striping, extensions, permanent osv. Vi er kun ute etter en simpel klipp med saks eller maskin. Veldig mange frisører der ute er altfor dyre. Derfor håper jeg noen andre der ute kan dele sine erfaringer. Mine kriterier for frisører er at de er seriøse og helst snakker norsk. Jeg har tidligere vært hos en polsk frisør der vedkommende ikke kunne norsk, og engelskkunnskapene var svake. Jeg brukte derfor vesentlig lenger tid enn det ellers pleier å ta på å forklare med hendene osv hvordan det skulle se ut. Resultatet ble sånn der. Derfor spør jeg dere: Hvilket sted anbefaler dere i Oslo? Nevn gjerne prisen dere betalte for hårklippen i samme slengen. Jeg er ikke ute etter maskinklipp der håret blir 4-5 mm langt over hele. Det krever en normal herreklipp med bruk av saks ettersom håret er litt lengre på toppen. Endret 28. august 2014 av underho Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 29. august 2014 Rapporter Del Skrevet 29. august 2014 Hvor i byen er det mest praktisk for deg å bli klippet? Lenke til kommentar
skycharizards Skrevet 29. august 2014 Rapporter Del Skrevet 29. august 2014 Skulle ha en klassisk herreklipp før sommeren og prøvde ut Mamozin. Betalte vel i underkant av 200,- og ble fornøyd. Faktisk en av de bedre frisørene jeg har hatt uavhengig av pris. Lenke til kommentar
underho Skrevet 30. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 Hvor i byen er det mest praktisk for deg å bli klippet? Ingen preferanser, så lenge frisøren ligger i Oslo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+134 Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Jeg tar 200,- for standard herreklipp, altså at du ikke har langt hår. I Oslo ved Jacobs kirke. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 2. september 2014 Rapporter Del Skrevet 2. september 2014 http://klippelise.no/ Herreklipp kr 320,- 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå