Gå til innhold

Gjenopprette Flytted Filer

Anbefalte innlegg

Jeg flyttet for noe dager siden et par store filer fra en disk til en annen. Det viste deg at filene hadde blitt korrupte etter flyttingen. Jeg kunne ikke bruke "undo" funksjonen i Windows for jeg hadde fjernet den ene disken og gjort andre ting i mellomtiden. Jeg har forsøkt å benytte meg a flere forskjellige Recovery applikasjoner, bl.a. Phoenix Stellar, men ingen ser ut til å finne filene mine selv om de finner masse annet skit jeg har slettet for lenge siden. Er det pga. at at jeg brukte "Cut" i Windows istedenfor å kopiere og så slette orginalen? Har det noe å si? Er det noen andre måter jeg kan forsøke å få tilabke filene mine på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du bruker cut så flytter du filene og du kopierer de ikke.

En Windows restore vil heller ikke hjelpe da de ikke rører dine private filer.

Hadde du kopiert dem så hadde du nok bare kunne finne igjen filene dine på den gamle disken og prøvd å kopiere over igjen.

Endret av xClaymanx
Lenke til kommentar

Hadde du kopiert dem så hadde du nok bare kunne finne igjen filene dine på den gamle disken og prøvd å kopiere over igjen.

No shit! Var dette et forsøk på å hjelpe?

Lenke til kommentar

No shit! Var dette et forsøk på å hjelpe?

Det var ikke et forsøk på å hjelpe, men å forklare hva du egentlig har gjort.

Når du flytter en kake fra ovnen og mister den i gulvet på veien bort til benken er det lite vits å kikke i ovnen etter en ny kake.

Du burde nok heller ha tatt en filkopi av de viktige filene dine. Det kan nok desverre se ut til at filene dine er borte. Trist men sant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...