Spillredaksjonen Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 I ukens Rad Crew står Twitch-oppkjøpet i sentrum.PODKAST: Rad Crew - Sesong 8, episode 5 Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Slenger på Dan Dare som en honorable mention til Topp 5 lista. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Slenger på Dan Dare som en honorable mention til Topp 5 lista. Not bad! Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Til Are, anngående ditt fps problem i diablo 3. Last ned Rivatuner Link: http://www.guru3d.com/content-page/rivatuner.html Følger med ett program som heter D3DOverrider som gir deg mulighet til å kjøre force tripple buffering. Bruker dette på blandt annet Watch Dogs og Assassins Creed: Black Flag siden disse er såppass krevende. Da får du ikke 60-30 hopp når du bruker v-sync. Anngående twitch oppkjøpet. Trur det blir positivt. Trur ikke de vil bruke så mye penger på det bare for å kjøre det i dassen. Håper selv å se forbedret bildekvalitet. Noe amazon kunne implementert er at de integrerer lett muligheten å sette inn chat på bildet, rammer, annen tekst osv uten å trenge ett program utenom. Har foresten lastet ned PT, men ikke spilt det enda. Er iallefall virkelig glad for å få følelsen at Sillent Hill/s er tilbake på rett spor igjen og ikke gjør samme feil som f.eks RE6. og som alltid, meget bra show Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 og som alltid, meget bra show Takker, Boss! Ja, PT er utrolig skummelt. Nesten for skummelt. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 og som alltid, meget bra show Takker, Boss! Ja, PT er utrolig skummelt. Nesten for skummelt. Slo av lysene og kobla til headsett for å spille demoen. Spilte i under 10 minutt før jeg for dempet ned lyden i headsettet og slo tilbake på lyset igjen. Mest grusomme opplevelsen jeg noensinne har hadd. Har aldri sedd noen skrekkfilmer engang som kan måle seg med den intense frykten som stemningen i PT klarte å bygge opp. Gleder meg virkelig nå for å se hvordan det ferdige produktet vil være. Håper spillet blir beholdt i first person view. Var GYSELIG sånn iforhold til third person. Jeg synes VIRKELIG synd i dem som bestemmer seg for å spille dette med Morpheus i fremtiden, eventuelt Oculus Rift om det kommer til PC. Da trur jeg på gamer artikkelen at noen kommer til å dø av det. Uten tvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå