Øyvind.L Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Portrett av en traktor Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 I mine øyne er du en av få som behersker HDR fotografering, her er det ikke noen overdrivelser, kun bruk av teknikken for å skape bedre dynamikk . Synes traktoren glir fint inn i naturen med de forskjellige fargenyanser av grønt....kledelig vignettering, bra plassering av John Deere`en ja et flott "landbruksbilde" dette Øyvind :-) mvh Ulv Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 "landbruksbilde" dette Øyvind :-) mvh Ulv JA, Ulv, men så bor jeg på landet også Mulig du har sett det før ,dette,gav litt mere saturation og litt sjarpen. Litt tilfeldig i lett regnvær ,handholdt,men mente det gikk slik. Fimmer forresten ikke ut hvor store filer og hvor mange bilder osv... Pleier å bruke redusert HDR via et av originalbildene som skygger over litt. Takker for kommentaren ,hyggelig! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Henger meg på Ulv S. Meget bra utført og fint "portrett" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg