Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal jeg ta kontakt hvis han ikke sier noe?

Anbefalte innlegg

Jeg har en date, som jeg har datet en god stund nå. De siste dagene så føler jeg at jeg er flinkere å ta intivativ til dialog på chat/ melding enn det han er.

Jeg spurte om vi skulle møtes til helgen. Han sa ja at det ville han. Men han foreslo ingen klokkeslett. Jeg spurte når han kunne. Jeg slutter tidlig fra jobb, men vet ikke når jeg slutter.

Hva ville dere gjort? Ville dere latt han ta kontakt videre på chat/ melding anngående dette? Eller ville dere spurt selv hvis han ikke sier noe i løpet av dagen? Er jo greit å vite hva det blir av. Men er redd jeg er masete, og redd at han egentlig ikke er helt nteressert i meg.

Anonymous poster hash: 2fcd3...102

Jeg har en date, som jeg har datet en god stund nå. De siste dagene så føler jeg at jeg er flinkere å ta intivativ til dialog på chat/ melding enn det han er.

Jeg spurte om vi skulle møtes til helgen. Han sa ja at det ville han. Men han foreslo ingen klokkeslett. Jeg spurte når han kunne. Jeg slutter tidlig fra jobb, men vet ikke når jeg slutter.

Hva ville dere gjort? Ville dere latt han ta kontakt videre på chat/ melding anngående dette? Eller ville dere spurt selv hvis han ikke sier noe i løpet av dagen? Er jo greit å vite hva det blir av. Men er redd jeg er masete, og redd at han egentlig ikke er helt nteressert i meg.

trstarter: altså han sa at han sluttet tidligere på jobb, men vet ikke når.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spennende.

Selvsagt har du ingenting å tape på bare en melding til vel. Ut i fra den store helheten tror jeg ikke den ene vil spille så en så stor rolle uansett, uavhengig av hvordan utfall og respons forsåvidt. De 100 (f.eks) meldingene før og eventuelt de etter vil jo alltid veie litt mer.

Og du sier at du er redd du er masete? Hvorfor det? Og hvordan påvirker det deg da?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spennende.

Selvsagt har du ingenting å tape på bare en melding til vel. Ut i fra den store helheten tror jeg ikke den ene vil spille så en så stor rolle uansett, uavhengig av hvordan utfall og respons forsåvidt. De 100 (f.eks) meldingene før og eventuelt de etter vil jo alltid veie litt mer.

Og du sier at du er redd du er masete? Hvorfor det? Og hvordan påvirker det deg da?

Jeg vet at jeg har ingenting å tape på å sende en melding å spørre. Vil først se om han tenker på meg før jeg sender. Så drøyer det litt.

I det siste så er det oftest meg som begynner dialogene på chat. Det er derfor jeg blir så usikker. Før sendte han meg oftere meldinger, men nå svarer han kun når jeg sender. Men jeg prøver nå å vente litt, også ser jeg om han sender.

Hvis han er så likegyldig at han ikke gidder å sende først av og til. Så føler jeg at han er såpass lite interessert at det egentlig ikke er vitsen å spørre. Men okey: Jeg gjør det allikevel. Sender en melding om litt og spør. Får jeg et nei, så vet jeg at da er det bare å håpe på bedre lykke med neste date. Selv om det føles litt tøfft ut å måtte finne en ny fyr jeg føler meg tiltrukket, og liker.

Lenke til kommentar

folk har så ,mye stolthet i dag at dem vil heller sitte alene hele livet enn å ta initiativ til å fortelle noen at dem liker dem i frykt for å bli avslått og skade stoltheten dems. lev litt da folkens, ikke vær så pysete.

Trådstarter: Jeg ventet, og da tok han kontakt selv. Vi møttes igjen. Jeg mener at folk er for stolte, og redde for nederlag. Men hvis man er begeistret for en person, så har man egentlig ingenting å tape på å vise det. Jo selvtillit og stolthet. Men man får jo ikke mindre selvtillit av å spørre. For svaret vil alltid kunne leses før eller siden uansett.

Lenke til kommentar

trstarter: altså han sa at han sluttet tidligere på jobb, men vet ikke når.

Drit i om du er masete. Har dere snakket om å gjøre noe må du finne ut om det blir noe av.Hvis han ikke er interresert, hans tap. Jeg driver ikke med dating selv, men jeg skjønner ikke hvorfor noen skulle date noen de ikke er interesert i.

Lenke til kommentar

Ja. Hvis ikke han er interessert, vil han ikke bli mer interessert av at du lar være å si noe. Du har altså ingenting å tape.

Det er vel et tema for diskusjon.

Nei, det er helt udiskutabelt.

For needy er turnoff.

Det er vel lov til å spørre om et klokkeslett én gang uten å oppfattes som masete?

Nå har jo saken løst seg, men i liknende tilfeller der man synes det går for lang tid før man hører noe, kan man fint sende éi melding der det står "Hei. Du får si ifra når du får greie på når du kan møtes" og så legger man andre planer hvis ikke man får et svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...