Martin Toto Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 057/365 Empty, but full Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Med forbehold om at skjermen ikke "lurer" meg, så er det en merkelig "grønnaktig" farge på himmelen. Ellers så liker jeg både ideen og utførelsen.... Lenke til kommentar
Martin Toto Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Med forbehold om at skjermen ikke "lurer" meg, så er det en merkelig "grønnaktig" farge på himmelen. Ellers så liker jeg både ideen og utførelsen.... Jeg har lagt på et gradient map så fargene ble sånn. Det så mye bedre ut enn originalen og jeg føler at det gir et mer "kunstnerisk" preg over det hele. Smaken er som baken! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Med forbehold om at skjermen ikke "lurer" meg, så er det en merkelig "grønnaktig" farge på himmelen. Ellers så liker jeg både ideen og utførelsen.... Jeg har lagt på et gradient map så fargene ble sånn. Det så mye bedre ut enn originalen og jeg føler at det gir et mer "kunstnerisk" preg over det hele. Smaken er som baken! Jau, då forstår seg! Lenke til kommentar
nutini Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Ble tøft dette ! Mye man kan gjøre med Photoshop,vært artig å lært det. Arvid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg