Texazz Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg har tydeligvis trykket på noe jeg ikke burde ha trykket på. Vinduene ser nå helt jalla ut - de er alt for store. Legger ved et skjermdumt som forklarer problemet. Det er ille i de fleste program. Chrome er imidlertid normalt, mens alle mapper, sony vegas, og andre program blir helt håpløse. Hjelp! Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Prøv dette: http://www.eightforums.com/tutorials/6894-make-everything-your-screen-bigger-turn-off.html Bare omvendt selvsagt. Lenke til kommentar
Texazz Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Takk for innspill, men jeg tror ikke det er der feilen ligger. Prøvde meg der inne i går, uten hell. Lenke til kommentar
Texazz Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Slik ser WordPad ut Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Nå spør jeg dumt, men har du prøvd og restarte PCen? Lenke til kommentar
Texazz Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Nå spør jeg dumt, men har du prøvd og restarte PCen? Hehe, ja. Godt forslag! Endret 28. august 2014 av Texazz Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Ser mest ut som du har endret oppløsningen, høyreklikk på skrivebordet og velg endre skjermoppløsning. Lenke til kommentar
Texazz Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Oppløsningen står på maks, og det samme som den stod på før. Som sagt er Chrome akkurat som før - både teksten på nettsider og menyer. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Mange som glemmer det enkleste: Bare gjør system restore til føre dette skjedde. Du har gjort en eller annen skalerings endring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå