Kontorstol Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Hei! Jeg prøver å få dama til å spille litt sammen med meg, noe som ikke er lett. Hittil har jeg har suksess med Rayman Legends, Stick it to the man og Brothers: A tale of two sons. I de to sistnevnte lar jeg hun spille mens jeg ser på. Er det noen som har tips til andre spill som kan passe? Ikke 1. person, og gjerne co-op. Jeg har Xbox 360 og PS4. Endret 29. august 2014 av Kontorstol Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Vi har hvertfall spilt en del lego spill sammen. Co op, og ikke vanskelig å styre med kun den ene sticken. Hun gir litt opp når man styrer figur med ene og kameraet med andre. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Jeg å mannen har mange timer med Borderlands 2 bak oss. 1 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 http://www.dailymotion.com/playlist/x1tvsp_DavetheUsher_s-e-x-games/1#video=xmyu3k Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Har dere prøvd Portal 2? Der har du en Singleplayer del, og en COOP del. anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Diablo 3 er veldig morsomt med lokal coop og fungerer utmerket på konsoll. Eneste er vel at isometrisk kan være litt for likt tredjeperson. 2 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. august 2014 Forfatter Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Takk for alle svarene. Jeg hadde dessverre en dum skrivefeil i posten min. og mente ikke 1. person der jeg skrev "ikke 3. person".. Hadde hun han sansen for slike ting hadde nok Diablo 3 vært supert, men hun vil ikke en gang se Game of Thrones, så det går nok ikke. Endret 29. august 2014 av Kontorstol Lenke til kommentar
Borgemeister Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 dere er heldige som har slike kvinnfolk dama mi klikker når hun hører mx blue-bryterne, og det eneste aktuelle spillet er SIMS Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Takk for alle svarene. Jeg hadde dessverre en dum skrivefeil i posten min. og mente ikke 1. person der jeg skrev "ikke 3. person".. Hadde hun han sansen for slike ting hadde nok Diablo 3 vært supert, men hun vil ikke en gang se Game of Thrones, så det går nok ikke. Nå er got hakket verre enn d3 spør du meg da. Jeg tror hun hadde likt det hadde hun prøvd. La henne spille litt med en barb. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Likte hun Raymand liker hun sikkert LittleBigPlanet Lenke til kommentar
K2D Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Trine 2 og Towerfall er to coop spill til PS4. Anbefaler spesielt Towerfall i lag med flere kompiser (kompetativt). Ellers er minecraft ute på 360/rett rundt hjørnet på ps4. Endret 30. august 2014 av K2D Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Er det two-player på minecraft? Uansett, er litt i samme situasjon. Har også hatt suksess med Rayman, tenker kanskje å investere i littlebigplanet senere. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Minecraft på konsoll har Splitscreen. Og det kan du jo spille på xbox 360'n eller PS4'en (den ble gitt ut på PS4 i dag, og har større verden enn xbox 360/ps3 Minecraft). Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Fifa? Om dere liker den slags. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg og kjæresten ble mer og mer kjent/forelsket gjennom Portal 2 co-up før vi møttes Ble sakte men sikkert litt fnising etterhvert, så latter, så prating, og så mer, og nå har vi vært sammen i snart et år (: Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Har tenkt mye på dette, madamen elsker candy crush og enkelte abstrakte konkurranse spill, men jeg har lyst til å gjøre henne interessert i RPG og FPS. Trur det største problemet er at for henne er pixlene på skjermen nettopp bare pixler på en skjerm, men for meg er det et Emperie i bitter konflikt eller en ung eventyrer ut på ferd på vei til å redde kongeriket (eller universet som det alltid handler om i nåværende fantasi scenariorer). Lenke til kommentar
Christine_Pang Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Prøv å se hva hun tenker om Diablo 3. Jeg har lurt typen til å spille det og han liker ikke GoT ;-) Endret 9. september 2014 av Christine_Pang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå