caluna Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Når man får tilsendt et bilde på MMS, kan man velge å lagre det i mappen "maler", men ikke i Mine Bilder. Når et bilde er lagret i "maler", har man kun valgmulighetene å slette det, eller å sende det videre. Er det noen mulighet til å få det over i Mine bilder? Endret 26. oktober 2003 av caluna Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Dette var rart. Når jeg mottar bilder på MMS og jeg trykker på lagre. Så blir bildene lagret på MINE BILDER. Det er rart at det ikke er sånn hos deg. Lenke til kommentar
caluna Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg har aldri fått tilsendt kun et bilde, men sammen med tekst i en MMS. Kan det være slik at det kun går ann å få de i Mine Bilder når kun et bilde uten tekst blir sendt? Når jeg har åpnet MMS-en og det er bilder i den, får jeg ikke til å sende de til Mine Bilder ihvertfall.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 du må huske at du må markere bilde da.. høres ut som du lagrer hele mms mld i maler. når du går inn i innboks trykker du ikke fortsett, men scroller opp til bildet, da kan du velge "lagre" Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg får alltid bilder med tekst. Og de blir lagret i mine bilder. Du kan jo prøve å trykke nedover så bildet får en hvit firkant rundt, også kommer det opp lagre på venstre softkey og når du trykker på den så blir den lagret i mine bilder. Lenke til kommentar
caluna Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Takk folkens, nå fikk jeg det til. Det var jo en fillesak egentlig, er bare jeg som har rotet litt. Men får fortsatt ikke til å sende de bildene jeg har inne på "Maler" til Mine Bilder da, men det går vel ikke ann kanskje? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Du kan prøve å sende de til deg sjøl, også kan du prøve å se om du kan lagre det på nytt. Er verdt et forsøk. Og mms er jo gratis. Lenke til kommentar
caluna Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Du kan prøve å sende de til deg sjøl, også kan du prøve å se om du kan lagre det på nytt. Er verdt et forsøk. Og mms er jo gratis. Ja det var det jeg og kom på nå Men synd det ikke kan lagres fra maler likevel. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Ja, litt kjipt. Men men. Det ordner jo seg. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hadde sammme problemet selv trodde det var meg når jeg sendte fra nadre plasser og sånt fikk nytte av denne posten jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå