luistheghost Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Forsmak på høst. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Der hvor det er vann, er det alltid et motiv - pleier jeg å si til meg selv. Og det beviser du her. Fin vegetasjon som rammer inn denne stilleflytende åen. Lys og skygge og en fin speiling som utgjør bildet. Jeg ser også at ditt 4/3-format gir deg ekstra høy himmel her. Nikon sitt format ville nok ha sentrert blikket nedover til åen og speilingen. Mvh, Walter Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 29. august 2014 Forfatter Del Skrevet 29. august 2014 Takk for kommentaren, Walter! Vh. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Så har jeg vel "sovet" i klassen da formatet ble diskutert, og jeg har tatt feil her. Kan det være at min underbevissthet prøvde å kutte ned noe av himmelen? Ikke vet jeg, men tar min første kommentar angående formet (4/3 kontra (2/3) tilbake - og så skal jeg bestille ny time hos optiker....! ;o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg