Gintoki Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg er på utkikk etter en digital vekkerklokke som har innebygde "bjeller" slik som de gode gamle vekkerklokkene hadde, hvor kan jeg få kjøpt en slik for en grei penge? For jeg må ha en klokke som jeg virkelig hører men som ikke tikker. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Eneste jeg fant på ebay var en modell som selges på wal-mart i USA. http://www.ebay.com/itm/Westclox-AC-Twin-Bell-LED-Alarm-Clock-Hi-Lo-Alarm-BatteryBackup-Free-US-Shipping-/271588018351?pt=US_Digital_Clocks_Clock_Radios&hash=item3f3be848af http://www.ebay.com/itm/WESTCLOX-71006-TWIN-BELL-LED-ALARM-CLOCK-/281398575447?pt=US_Digital_Clocks_Clock_Radios&hash=item4184a98157 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Du har også denne jævelen her, hater den over alt på denne jord for å si det pent Men den gjør det den skal, du våkner... Har alltid på 3-4 alarmer på telefonen først og bruker den der som siste utvei. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Morsomt hvordan folk prøver å stå opp Last ned alarm app til telefonen som lar deg bestemme ringe lengden (sett til 5 min), legg telefonen utenfor rekkevidde fra senga. Må stå opp for å skru av. Problem solved Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 29. august 2014 Forfatter Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Morsomt hvordan folk prøver å stå opp Last ned alarm app til telefonen som lar deg bestemme ringe lengden (sett til 5 min), legg telefonen utenfor rekkevidde fra senga. Må stå opp for å skru av. Problem solved God ide, men når jeg ikke engang hører alarmen på telefonen når den ligger rett ved siden av meg, så går ikke det (sover veldig tungt) Endret 29. august 2014 av Gintoki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå