Gå til innhold

Enkel og billig TV, 32''-40'', maks 2000,-

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, jeg leter etter en enkel og billig TV i den størrelsen og prisklassen jeg nevnte. Den blir ikke brukt noe særlig til film, heller vanlig TV-titting og spilling på PS4. Jeg vil bruke så lite penger som mulig så jeg står mellom to;

Thomson 32'' - 32HU3253C, 1495,-

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/32HU3253C/thomson-32-led-tv-32hu3253c#tab-specs

Samsung 40'' - UE40H4205XXE, 1995,-

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE40H4205XXE/samsung-40-led-tv-ue40h4205xxe

Samsungen er jo litt bedre og litt større, men 500,- dyrere. Dessuten passer 32'' litt bedre, 40'' blir muuuuligens litt vel stort. Med tanke på at jeg vil bruke så lite som mulig, er forskjellen verdt 500,- kroner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville nok tatt samsung da jeg er skeptisk til Thomson som begge, men ingen av de er FHD og sikkert ganske crap.

Går han for 32-tommer har jo Full-HD ingenting å si. Man ser ikke forskjell.

Hvis han sitter nærme nok så. Merker stor forskjell på min 24" pc skjerm.

Lenke til kommentar

Ville nok tatt samsung da jeg er skeptisk til Thomson som begge, men ingen av de er FHD og sikkert ganske crap.

Går han for 32-tommer har jo Full-HD ingenting å si. Man ser ikke forskjell.

Hvis han sitter nærme nok så. Merker stor forskjell på min 24" pc skjerm.

nå, skal han ikke bruke dette som en PC-skjerm der han sitter 10 centimeter unna med øynene, men en TV. Ikke sjans i havet at han klarer å se forskjell på en 32-tommer da. resolutions-worth-it-comparison.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...