Yaahaipho-a Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Skal kjøpe en softgun på nettet (Redwolf airsoft), er det mulig å ikke sende til min personlige adresse? Går det ikke an å sende pakken til et postkontor så kan jeg hente den når den kommer?Takk. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Sendingsadressen kan du nok endre etter at du har trykket kjøp, det du er inne på nå er kun brukerprofilen din. Lenke til kommentar
Yaahaipho-a Skrevet 27. august 2014 Forfatter Del Skrevet 27. august 2014 Hvor gammel er du? Er 16 år. Lenke til kommentar
Yaahaipho-a Skrevet 27. august 2014 Forfatter Del Skrevet 27. august 2014 Sendingsadressen kan du nok endre etter at du har trykket kjøp, det du er inne på nå er kun brukerprofilen din. Okey, har skrevet det inn nå og lagd bruker, jeg skal nå angi adressen til hvor jeg vil at den skal bli sendt.. Skal jeg gi postkontoret sin adresse eller min? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Ok. Kan legge til at airsoftvåpen i Norge omfattes av våpenloven og våpenforskriften og det er 18 års aldersgrense for all kjøp og bruk (med noen få unntak som gjelder aktive spillere i klubb som ved enkelte tilfeller kan få dispensasjon). Nå skal ikke jeg være en overmoralsk jævel, men loven er slik den er av en grunn. Jeg vet ikke hva du skal bruke våpenet til, MEN om du får det i hende, ikke gjør slik at politiet må bevæpne seg og rykke ut etter tips fra publikum. Dårlig reklame for oss airsoftere og ikke minst dumt for deg selv. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Sendingsadressen kan du nok endre etter at du har trykket kjøp, det du er inne på nå er kun brukerprofilen din. Okey, har skrevet det inn nå og lagd bruker, jeg skal nå angi adressen til hvor jeg vil at den skal bli sendt.. Skal jeg gi postkontoret sin adresse eller min? din. Lenke til kommentar
Yaahaipho-a Skrevet 27. august 2014 Forfatter Del Skrevet 27. august 2014 Ok. Kan legge til at airsoftvåpen i Norge omfattes av våpenloven og våpenforskriften og det er 18 års aldersgrense for all kjøp og bruk (med noen få unntak som gjelder aktive spillere i klubb som ved enkelte tilfeller kan få dispensasjon). Nå skal ikke jeg være en overmoralsk jævel, men loven er slik den er av en grunn. Jeg vet ikke hva du skal bruke våpenet til, MEN om du får det i hende, ikke gjør slik at politiet må bevæpne seg og rykke ut etter tips fra publikum. Dårlig reklame for oss airsoftere og ikke minst dumt for deg selv. Kjenner mange som er yngre enn meg og har, men har lovdt av foreldrene mine. Lenke til kommentar
Yaahaipho-a Skrevet 27. august 2014 Forfatter Del Skrevet 27. august 2014 Sendingsadressen kan du nok endre etter at du har trykket kjøp, det du er inne på nå er kun brukerprofilen din. Okey, har skrevet det inn nå og lagd bruker, jeg skal nå angi adressen til hvor jeg vil at den skal bli sendt.. Skal jeg gi postkontoret sin adresse eller min? din. Kommer pakken på min adresse i postkassa eller velger de automatisk nærmeste postkontor? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Vanligvis kommer pakker til nærmeste postkontor eller andre steder som har pakker,f.eks er det noen blomsterbutikker som har pakker,så det kan hende du får den på ett sånt sted.Greit at du har fått lov av foreldre,men det gjør det fortsatt ikke lovlig,ikke gjør noe dumt da,det går bare utover oss som driver med dette aktivt. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Kommer pakken på min adresse i postkassa eller velger de automatisk nærmeste postkontor? Spørs hvilken levering du velger / de har, noen kommer rett til døren, de fleste kommer automatisk til post i butikk etc. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Er vel det samme om de kommer på postkontoret eller rett hjem til deg? Du har jo lov av foreldrene dine uansett.. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Husk at du nå er over den kriminelle lavalderen. Kjedelig å bli dømt etter våpenloven for noe så tullete som å fly rundt med en softgun uten mål og mening (værstefallsteori og noe skremmselspropaganda) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå