Gå til innhold

Kjøpe ting fra nettet (Softgun)

Yaahaipho-a

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sendingsadressen kan du nok endre etter at du har trykket kjøp, det du er inne på nå er kun brukerprofilen din.

Okey, har skrevet det inn nå og lagd bruker, jeg skal nå angi adressen til hvor jeg vil at den skal bli sendt..

Skal jeg gi postkontoret sin adresse eller min?

Lenke til kommentar

Ok. Kan legge til at airsoftvåpen i Norge omfattes av våpenloven og våpenforskriften og det er 18 års aldersgrense for all kjøp og bruk (med noen få unntak som gjelder aktive spillere i klubb som ved enkelte tilfeller kan få dispensasjon). Nå skal ikke jeg være en overmoralsk jævel, men loven er slik den er av en grunn. Jeg vet ikke hva du skal bruke våpenet til, MEN om du får det i hende, ikke gjør slik at politiet må bevæpne seg og rykke ut etter tips fra publikum. Dårlig reklame for oss airsoftere og ikke minst dumt for deg selv.

Lenke til kommentar

Sendingsadressen kan du nok endre etter at du har trykket kjøp, det du er inne på nå er kun brukerprofilen din.

Okey, har skrevet det inn nå og lagd bruker, jeg skal nå angi adressen til hvor jeg vil at den skal bli sendt..

din.

Lenke til kommentar

Ok. Kan legge til at airsoftvåpen i Norge omfattes av våpenloven og våpenforskriften og det er 18 års aldersgrense for all kjøp og bruk (med noen få unntak som gjelder aktive spillere i klubb som ved enkelte tilfeller kan få dispensasjon). Nå skal ikke jeg være en overmoralsk jævel, men loven er slik den er av en grunn. Jeg vet ikke hva du skal bruke våpenet til, MEN om du får det i hende, ikke gjør slik at politiet må bevæpne seg og rykke ut etter tips fra publikum. Dårlig reklame for oss airsoftere og ikke minst dumt for deg selv.

Kjenner mange som er yngre enn meg og har, men har lovdt av foreldrene mine.

Lenke til kommentar

din.

Kommer pakken på min adresse i postkassa eller velger de automatisk nærmeste postkontor?

Lenke til kommentar

Vanligvis kommer pakker til nærmeste postkontor eller andre steder som har pakker,
f.eks er det noen blomsterbutikker som har pakker,
så det kan hende du får den på ett sånt sted.

Greit at du har fått lov av foreldre,
men det gjør det fortsatt ikke lovlig,
ikke gjør noe dumt da,
det går bare utover oss som driver med dette aktivt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...