Fornybarenergi Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Hei! Raskt spørsmål. Noen her med erfaring med endten:Casio fx-CG20 eller Casio fx-9860Gii? CG er litt dyrere.. men samtidig lurer jeg på om den er mer forstyrrende, da den har fargeskjerm og slikt styr.. Ingeniør, skal ha opp til UNI Matte 3.. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Hvis det er på universitet burde du først sjekke hvilken kalkulator som anbefales og hvilke som faktisk er lov å bruke på feks. eksamen, ved NTNU er det iallefall regler på dette. Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg har den sistnevnte kalkulatoren, men på høyskole/universitet er den for avansert til at den tillates brukt på eksamen. Lenke til kommentar
Fornybarenergi Skrevet 27. august 2014 Forfatter Del Skrevet 27. august 2014 Det er helt på trynet. Er på UiA, og der selges begge i "skole" sjappa. At ikke Norge snart følger utviklingen, er helt uffattelig. All matte læres på grunnnive å starten. ABC formel her og der.. til det sitter.. så er det bare taste inn i Equation.. poly.. grad.. vips. Bare tøys altså. Skulle blitt politiker, for å få endra dette her -.-Men ok. Begge er lov. Sistnevnte er nyere, og skal ha litt mer på seg.. 3d grafer også, som vil være nyttig. Men ja.. jeg kjøper ikke en SwissArmy knife med tusen funksjoner.. jeg vil heller ha en skikkelig lommekniv med de få som trengs.. var litt av det jeg var ute etter her. Om noen hadde erfaring med CG20 : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå