c-bool Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Nettopp flyttet i ny leilighet, bofelleskap. Trådløse ruteren ligge i kjelleren, mens jeg har rom på toppen. får ikke inn signal i denne etasjen. Utleiger kom med en wifi forsterker og plasserte den i stikkontakten i øverste etasje. Det kommer signal fra den, men internetten funker ikke fordi.Kan noen forklare meg hvordan en setter opp noe slikt så det fungerer? Trenger en enkel forklaring da jeg ikke har så mye peiling på dette. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Den må stå innen for 75% av rekkevidden til router (wifi) Sett den ett hakk ned? Den må settes opp, enten hurtig knapp om router støtter det eller ved innlogging. For å finne ut rekkevidder og signalstyrker ol på routeren last ned inSSIDer og søk i veg mens du går rundt. Lenke til kommentar
c-bool Skrevet 27. august 2014 Forfatter Del Skrevet 27. august 2014 Kan prøve å sette den en etasje ned da, hva mener du med å sette den opp? Lenke til kommentar
War Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Den må ha informasjonen om wifiet, kan ikke bare sette den i veggen og håpe på det beste. Enten har routeren og den en WPS-knapp, da er det bare ett trykk. Hvis ikke må man logge inn som forklart på klistremerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå