Gå til innhold

IT-Forhandlersider (Also osv.)

Anbefalte innlegg

Hei. Har et enkeltpersonforetak og er registrert i foretaksregisteret.

Er det noen som vet hvilke sider som er å foretrekke mtp konkurransedyktige priser o.l.?

Er allerede forhandler hos ALSO, men syntes de er litt dyre, kontra hva en vanlig forbruker kan kjøpe et produkt for hos netonnet, komplett osv..

Prøver å søke rundt, men lite jeg klarer å finne..

Tips til forhandlersider mottas med en stoooor takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Trodde det kanskje fantes noen sider/leverandører som hadde vesentlig lavere priser til bedrifter/foretak. Men da skjønner jeg. Takker for svar. Og kom gjerne med andre sider om det skulle være nødvendig for meg å ha i tillegg.

Hittil har jeg Also, Norek og Nextron.

Lenke til kommentar

Andre firma som kan være av interesse:

Jørgen Holmefjord AS

Kablingssystemer for kommunikasjon, elektronikk og automasjon

http://www.holmefjord.no/

Tech Data Norge AS

- et datterselskap av Tech Data Corporation, Florida, USA.

Tech Data Corporation (Nasdaq: TECD) er en av verdens største distributører av teknologiprodukter. Tech Datas avanserte logistikk og verdiøkende tjenester gjør at over 125 000 forhandlere i mer enn 100 land, effektivt og kostnadsbesparende kan støtte de ulike teknologiske behovene til sluttbrukerne.

http://techdata.no/Pages/Start.aspx?corpregionid=24&Culture=nn-NO&cos=

Lenke til kommentar

Har selv vært med og drevet datafirma. Om du tror det er mye å hente prismessig ved å kjøpe direkte fra distributør tar du feil. Som småforhandler så er vel prisene hos distributører i snitt rundt 5% under utsalgsprisene til de fleste nettbutikker.

Skal man ha større rabatter må man opp i store volumer og oftest forhandle pris via telefon/mail, men da snakker jeg om ordrer på flere hundre tusen kroner, da er det mer rabatter å hente.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...