Kverulantus Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Forskjellen mellom bussene våre, er at deres står parkert 90% av sesongen, mens vår turer rundt, mer eller mindre hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Forskjellen mellom bussene våre, er at deres står parkert 90% av sesongen, mens vår turer rundt, mer eller mindre hele tiden. Hvor mange Chelseakamper så du i forrige sesong om jeg tør spørre? Husker blant annet ingen buss på brua når Arsenal gjestet sist (Fikk jeg jaggu brakt opp 6-0 seieren som ble etterspurt tidligere i tråden og). Kan telle på en hånd antall kamper "vi parkerte" i fjor. Har du ikke noe bedre å ta Chelsea på enn det der viser det bare hvor stor respekt du har for klubben. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Hahaha, fikk Chambers gult? Og Øzil verdens beste 10'er pffff.. Det er en ting han er verdens beste i, det er å være oppskrytt. Jeg synes så fryktelig synd i deg. Hvordan klarer du å være så helvettes grinete hele tiden? Nei, er bare så utrolig lei Ozil. Lei av å se oss spille elendig fotball. Ja, Wilshere gjorde det viktigste i forkant av målet, men har du sett hele build up til målet? det er veldig få spillere som kan spille en perfekt 1-2 der i den situasjonen. se hele build up igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå