archongamer Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Alexis. Debuchy, Wilshere og Flamini kan alle få MoM prisen uten at jeg stusser. Ekstremt viktige alle sammen i dag. Virker som flere begynner å finne formen, mens Ozil nok trenger noen uker til. Nå blir det spennende å se hva Wenger drar opp av hatten nå som CL plassen er sikret. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Ja Wilshere var god i dag. Debuchy var ganske bra men utrolig urutinert å bli utvist. Ox derimot var fryktelig. Flamini begynte å slite mot slutten. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Bare overse Emils, billlig troll. 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Bare overse Emils, billlig troll. Mildt sagt 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Selv om vi vant er jeg laaaangt ifra overbevist om at dette holder til å nå langt. Cazorla begynner å komme seg skal det sies, men det er formsvikt blant mange av spillerne. Håper Wenger feirer seieren med å stikke på overgangsmarkedet å hente noen toppspillere. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Arsenal parkert jo bussen på brua og. Bare på feil side av banen. 4 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Haha, nei. En taktikk er en taktikk uansett om det er snakk om 10 minutter eller 90 minutter. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så ulogisk at man holder litt igjen på offensiven på slutten av kampen når man er videre med gjeldende resultat og én mann mindre. Hvilken klubb er det som hadde sendt alle mann i angrep i en slik situasjon? Det er for risikabelt. Men pytt pytt, videre er vi uansett. Vi får håpe Cavani så på kampen hjemme i leiligheten i Paris og at vi får en god trekning i morgen! 4 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. august 2014 Forfatter Del Skrevet 27. august 2014 Om Chelsea befant seg i de siste 10 minuttene av en kamp hvor et baklengsmål gjorde at de mistet CL og de var 10 mann igjen, og de hadde valgt å parkere bussen, så hadde selv jeg synes at det var greit. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Parkerte bussen? Pinlig om folk mener det. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Om Chelsea befant seg i de siste 10 minuttene av en kamp hvor et baklengsmål gjorde at de mistet CL og de var 10 mann igjen, og de hadde valgt å parkere bussen, så hadde selv jeg synes at det var greit.Chelsea kommer ikke i slike situasjonen der de må i playoff for å spille CL. Endret 27. august 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Parkerte bussen? Pinlig om folk mener det. 10 av 10 mann i boks er ikke buss? På kanten til godstog. Dont get me wrong, helt greit å gjøre det. Poenget er at en del andre lag ville fått tyn om de hadde gjort det samme. 2 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Kan snart ikke bli noe lavere nivå på diskusjonen nå... 3 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Parkerte bussen? Pinlig om folk mener det. 10 av 10 mann i boks er ikke buss? På kanten til godstog. Dont get me wrong, helt greit å gjøre det. Poenget er at en del andre lag ville fått tyn om de hadde gjort det samme. Hadde vi 10 mann i boks? Sánchez bodde oppe ved hjørneflagget de siste ti min. Wilshere og Cazorla var på flere løp i tillegg til Sánchez. Nå er jeg ikke ekspert på bussparkering, men om det der er bussparkering så sier jeg bare god bedring... 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Chelseasupportere er dumme troll, dont feed them Hadde vi 10 mann i boks? Sánchez bodde oppe ved hjørneflagget de siste ti min. Wilshere og Cazorla var på flere løp i tillegg til Sánchez. Nå er jeg ikke ekspert på bussparkering, men om det der er bussparkering så sier jeg bare god bedring... De er bare misunnelige at vi klarer bedre enn dem med kun ti menn og mindre penger. Vi er jo ikke kjøpt og betalt, enda verre når de er så rike at de må parkere bussen sin hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Parkerte bussen? Pinlig om folk mener det. 10 av 10 mann i boks er ikke buss? På kanten til godstog. Dont get me wrong, helt greit å gjøre det. Poenget er at en del andre lag ville fått tyn om de hadde gjort det samme. Ingen lag ville fått tyn for å gjøre det i den situasjonen. Dette er tvungen taktikk, fordi 10 mot 11 på offensiven er selvmord. Går du inn i en kamp med en bevisst taktikk om å ligge bak blir det jo noe helt annet. Vi hadde kontroll på kampen og mange sjanser før det røde kortet. 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Bare vent, snart nevner de(Chelsea fansen) stortapet vårt for dem forrige sesong. Endret 27. august 2014 av EirikOliver Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Parkerte bussen? Pinlig om folk mener det. 10 av 10 mann i boks er ikke buss? På kanten til godstog. Dont get me wrong, helt greit å gjøre det. Poenget er at en del andre lag ville fått tyn om de hadde gjort det samme. Hadde vi 10 mann i boks? Sánchez bodde oppe ved hjørneflagget de siste ti min. Wilshere og Cazorla var på flere løp i tillegg til Sánchez. Nå er jeg ikke ekspert på bussparkering, men om det der er bussparkering så sier jeg bare god bedring... Ikke imponerende forsvarsjobb om du camper på hjørneflagget og resten av laget prøver å stå imot redusering. Men hey. Bør snarere ta min busskommentar som et kompliment. Sett fra mine (nøytrale i dette tilfellet) øyne var det blant det bedre dere presterte i kampen. Dvs, stå imot redusering 10 mot 11. Resten av det "dere" viste var tamt, og gjør meg langt roligere til bortekampen på Emirates. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Parkerte bussen? Pinlig om folk mener det. 10 av 10 mann i boks er ikke buss? På kanten til godstog. Dont get me wrong, helt greit å gjøre det. Poenget er at en del andre lag ville fått tyn om de hadde gjort det samme. Hadde vi 10 mann i boks? Sánchez bodde oppe ved hjørneflagget de siste ti min. Wilshere og Cazorla var på flere løp i tillegg til Sánchez. Nå er jeg ikke ekspert på bussparkering, men om det der er bussparkering så sier jeg bare god bedring... Ikke imponerende forsvarsjobb om du camper på hjørneflagget og resten av laget prøver å stå imot redusering. Men hey. Bør snarere ta min busskommentar som et kompliment. Sett fra mine (nøytrale i dette tilfellet) øyne var det blant det bedre dere presterte i kampen. Dvs, stå imot redusering 10 mot 11. Resten av det "dere" viste var tamt, og gjør meg langt roligere til bortekampen på Emirates. Tror nok vi er i samme båt i utgangspunktet. Enig i at det var en tam forestilling. 1 Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Når det er ~25£ mil som står på spill, så gjør du alt for å vinne kampen uavhengig om det innebærer at du må spille mer offensivt eller som i dette tilfellet, "parkere bussen". Noe annet ville bare vært dumt. Hva seerne mener er irrelevant. Er ikke akkurat rakettforskning... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Haha, nei. En taktikk er en taktikk uansett om det er snakk om 10 minutter eller 90 minutter. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så ulogisk at man holder litt igjen på offensiven på slutten av kampen når man er videre med gjeldende resultat og én mann mindre. Hvilken klubb er det som hadde sendt alle mann i angrep i en slik situasjon? Det er for risikabelt. Men pytt pytt, videre er vi uansett. Vi får håpe Cavani så på kampen hjemme i leiligheten i Paris og at vi får en god trekning i morgen! Jeg sikker ikke det er ulogisk, men det er vel mest fra Arsena fansen at alt "park the bus"-pratet har kommet. Jeg sier det er en taktikk, og at om du velger å bruke den fra start eller etter 80 minutter er vel opptil kampbildet. Som du sier sier "Hvilken klubb er det som hadde sendt alle mann i angrep i en slik situasjon? Det er for risikabelt.". Samme gjaldt vel Chelsea i fjor. Man kan godt kalle det kjedelig fotball, men når man ikke har all verden å angripe med så må man vel få lov til å velge taktikk som gjør at laget kan vinne noe. Du sier det indirekte du også; det ville vært kjedelig om dere røk ut pga. at dere skulle være så offensive.. Fox: Ja, nå får du snart overse meg. Du har sagt det i 1 år nå. Ikke en handlingens mann akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå