Gå til innhold

[Løst] Twintip ski, hvilke skal jeg kjøpe?

Stiangul

Anbefalte innlegg

Hallo! Jeg er en 12 år gammel gutt som har stått på slalom i 1 år nå. De slalom skiene jeg bruker er fra 2001 :) Men har lyst til å begynne med Twin-Tip, hvilke ski kan dere anbefale innen prisklassen 2100-4000 kr?

Takk for svar :)

Endret av Stiangul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Stian! Jeg er ingen ekspert på dette området, men tror det kan være lurt å oppgi litt informasjon om du vil bruke skiene til noe spesielt (for eksempel kjøre i park, eller kanskje mye i løssnø), og hvor høy du er.

Kikket uansett litt rundt på nettet og fant et par ski som kanskje kan være aktuelle:

Dersom du skulle velge noen av disse så må du huske at du også trenger bindinger. Disse koster gjerne rundt 500 kroner (for eksempel disse).

Som sagt så er dette kun forslag, og vil du ha mer kyndig hjelp ville jeg sendt en mail og spurt butikken, eller eventuelt gått til XXL, Gsport eller lignende og spurt de. Så tidlig på året som det er nå så har ofte butikkene mange fjorårsmodeller, noe som gjør at de ofte har mye på tilbud. For eksempel på boardshop.no er det halv pris på alle ski. Det betyr at desto tidligere du kjøper, desto større sjanse er det for at du får ski til en billig penge. :)

PS: Butikker du kan kjøpe ski på nett er for eksempel boardshop.no, vpg.no, parkogpudder.no, oslosportslager.no og skishopen.com

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...