Gå til innhold

Tattovering Prishjelp


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, skal ta en sleeve tattovering i november, og jeg har en ca 20k tilgjengelig (Har vært usikker på pris, derfor jeg har spart en del)

 

Lurer dermed på om dere som har tattovering kan dele litt erfaring med hvor mye dere betalte for deres tattovering? Jeg skal selv ha en sleeve, blir å dekke ca litt over halvparten av hele armen, kan noen komme grovt med et forslag om hva dere tror det blir å koste?

 

Blir forsåvidt å ha en del elementer på tattoveringen og ha den i farger

 

På fårhånd takk :)

Endret av Brysjj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Derimot så er det noen som tar mer.

Jeg vil bare anbefale deg å finne en tattovør, si hva du ønsker (gjør dette via mail eller telefon), og be om en ca. pris.

Stil, detaljer, farger er noe av det som spiller inn. Erfaring og etterspørsel på tattovør har også noe å si. Jeg fikk 1 session hos Gunnar V på attitude, kosta omlag 7 lapper. Og det er de best brukte 7 lappene jeg har brukt.

Lenke til kommentar

Ja, jeg tenker såpass, og har bestilt allerede fra før av, vi har planlegging av tattoveringen et par uker før den tas. Kan jo selvfølgelig spørre om pris da, men hvis tattoveringen jeg skal ha går over det jeg har spart så er ikke det så kos hehe. Men takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...