Gjest Slettet-4wfZo4 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Hei,Ser det har blitt spurt relaterte spørsmål tidligere, men jeg har allikevel ikke løst problemet. Mulig jeg har usedvanlig dårlige itkunnskaper.Jeg har formatert PCen min, en HP Elitebook 8560p, men får ikke koblet meg til Wifi nå. Jeg har skjønt såpass at det har med driveren til nettverkskortet å gjøre, men jeg er vet ikke hvordan jeg løser det.Jeg har prøvd å oppdatere (og deaktivere + aktivere) driver, og vært inne på HP sinne hjemmesider for å se om jeg skal laste ned ny driver derfra (?), men har fortsatt problemer.Jeg hadde ikke nettverksproblemer før jeg reinstallerte.Har noen en link eller løsning hadde jeg vært svært takknemlig. Lenke til kommentar
cronbach alpha Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 http://www8.hp.com/us/en/support-search.html?tab=1#/qryterm=Elitebook%208560p&search_searchtype=s-002 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-4wfZo4 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Den har jeg funnet, og klikket meg innpå den Windows7 versjonen jeg har. Regner med at det er en av alternativene under "Drivers & Software -> Driver Network" jeg trenger? Hvordan vet jeg hvilken? Det er 13 stk å velge mellom.Når jeg har lastet ned fra annen PC så legger jeg bare denne innpå minnepenn og stapper i og installerer, korrekt? Endret 27. august 2014 av Slettet-4wfZo4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå