Lyspaere Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Velkommen til VGmanager Fantasy Football 2015 (NFL) I år har VGmanager bestemt seg for å komme med en NFL versjon av deres allerede velutviklede manager / fantasy football system. Systemet går ut på at du egenkomponerer ditt eget lag. Spillerne får poeng basert på prestasjoner i virkelige kamper, og spillet varer gjennom hele sesongen - inntil play-offs starter. Siden dette er nytt fra i år av setter jeg pris på om dere alle inviterer interesserte venner og bekjente til ligaen. Det er fult mulig å delta gratis, men dersom du betaler har du muligheter til å vinne premier samtidig som at du får 37 fler kontrakter*. Utfyllende regler finner dere på hjemmesiden til VGmanager. Alle er velkomne! Navn: Diskusjon.no Passord: Diskusjon.no2014 http://www.vgmanager.no/no/football-fantasy-2015/leaderboards/diskusjon_no *Kontrakter er rettigheter til å bytte spillere underveis i spillet. Gjelder fra og med starten av 2 runde, og ut til spillets slutt i 17 runde. Som basisbruker (gratisbruker) har du 3 tilgjengelige kontrakter / bytter gjennom sesongen, mens som betalende bruker, også kalt gullbruker, har du 40 tilgjengelige. Endret 7. september 2015 av Lyspaere Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Se der ja, spennende. Skal melde meg på Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 27. august 2014 Forfatter Del Skrevet 27. august 2014 Passordet er forøvrig Diskusjon.no2014 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Er med som Drunk Purple Elephants. Tviler på at jeg blir noe særlig aktiv her, med tanke på at jeg bare får tre utskiftninger. Men jeg er med! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Flott å ha deg med Martin Lenke til kommentar
Vegar Beider Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Dette blir gøy! Stiller med Flying Finns. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 4. september 2015 Forfatter Del Skrevet 4. september 2015 Kjører på i år igjen, her er link; http://www.vgmanager.no/no/football-fantasy-2015/leaderboards/diskusjon_no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå