8@r Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Jeg har ATI radeon 8500LE. I cs får faller jeg ut nesten med en gang når jeg "joiner" et game , men når jeg hoster selv , tar det opptil flere timer før owerflow kommer , eller noen ganger aldri. Jeg har lastet ned både ati_fix_cs.exe og ati_fix_hl.exe , men der ordner seg ikke. HJELP!!! skal på LAN snart. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Quote: On 2002-02-20 13:55, 8@r skrev:Jeg har ATI radeon 8500LE. I cs får faller jeg ut nesten med en gang når jeg "joiner" et game , men når jeg hoster selv , tar det opptil flere timer før owerflow kommer , eller noen ganger aldri. Jeg har lastet ned både ati_fix_cs.exe og ati_fix_hl.exe , men der ordner seg ikke. HJELP!!! skal på LAN snart. Fikk det samme før jeg la inn den fixen. Dog med et litt eldre ATi kort... Det jeg måtte gjøre for å få den til funke var å legge inn fixen i /Half-Life og så måtte jeg slette en fil (husker dessverre ikke hvilken) og etter det funket det. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 prøv og instaler hl/cs/hl-fix på nytt, det måtte eg gjere Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 bytt driver til direct3d istedenfor opengl. da funker det bra. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 og legg inn dagens nye driver. Lenke til kommentar
8@r Skrevet 21. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2002 Jeg har lagt inn fix'n flere ganger og på flere plasser , men det hjelper ikke. Hvis jeg legger fila i halflife - mappa vil ikke Hl starte. Det er jo bare ei .dll fil i denne fix'n. Lenke til kommentar
Essem87 Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Bytt til Direct3d! Owrflow kan skje med ATI kort på cs! Har noen kammerater som også får owrflow,han ene bytta til nVidia da var problemet borte. Men bytt til Direct3d da skal du ikke bli owerflow Lenke til kommentar
Danny Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 jeg bare satte ati fix i hl mappa og alt funka fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå