Gjest Slettet-vHPWwy1k Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Hei jeg har kjøpt fotballsko på coop, de var litt billigere en på andre "profesjonelle" fotballbutikker. De heter adidas predator instinct. Det er ag sko. Men jeg føler at det er noe galt med dem, jeg tror de er falske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-vHPWwy1k Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Ekstra bilde. Endret 27. august 2014 av Slettet-vHPWwy1k Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Ingen fotballsko kjøpt fra norsk butikk er falske. Det kan være en billig versjon av fotballskoen du leter etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-vHPWwy1k Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Ok. Takk for svaret. Endret 27. august 2014 av Slettet-vHPWwy1k Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Kan jo sjekke litt http://www.mademan.com/mm/how-spot-fake-adidas.html Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Det der er sannsynligvis en såkalt takedown modell. Hvis du ikke vet hva du skal se etter kan det være vanskelig å skille en takedown modell ifra en toppmodell. Coop pleier selge disse istedenfor. Og nei, den er nok helt 100% ekte. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Skoen er ekte ja. Derimot er det ikke toppmodellen. Adidas, Puma, Nike for å nevne noen, lager nesten alltid 3 utgaver av hver modell. Nr 1 = Mega billig og dårlig kvalitet/materiale. Nr 2 = midt imellom. Med glimt av bedre kvalitet og materiale. Nr 3 = toppmodellen (dyreste). God kvalitet og av gode materialer. Helt lik skoene som proffene rundt om i verden bruker. Lenke til kommentar
Mikkel88 Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Mon ikke det bare er en replica model Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå