SheldonC Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Har de siste to nettene blødd neseblod og hatt ganske så sjuke drømmer. Og jeg som ikke har blødd neseblod av meg selv noen gang som jeg kan huske, Bare blødd da jeg har fått et slag eller lignende. Kan ta med at jeg har følt meg litt nesten forkjølet og slapp de siste dagene. Så noen som vet hva dette kan være symptomer på? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Det kan skyldes betennelse i slimhinnene/bihulen i nesen, men jeg ville nok tatt en tur til legen da det også kan ligge mer alvorlige ting bak. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Du har ikke slått nesa di i sengeramma eller i veggen fordi du har ligget urolig, da? Endret 27. august 2014 av Someone Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Det er ikke uvanlig at man blør neseblod i perioder. Går oftest over etter noen uker eller måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå