Rufen123 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Hei! Jeg har en cbr 125 som nå i det siste har gått ganske dårlig. Den går av og til bra og av og til dårlig så lurer på hva problemet kan være? Den går også myye dårligere jo mindre bensin den har, altså under halv tank. Lurer derfor på om det kan være drit i forgasseren og tanken? Jeg tømte forgasseren og det hjalp ikke så mye, så jeg prøvde å rense den. Renset toppen/midten av forgasseren og der var det lite drit, burde jeg skru hele forgasseren fra hverandre å rense? Har sjekket tennplugg og den er helt fin, og har nettopp byttet luftfilter. Trenger hjelp foooort! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Sjekk om innsuget ditt er morkent. Det kan ofte føre til at den trekker falskluft. Sjekk fargen på pluggen, slik at du kan konstantere om den får for lite bensin. Sjekk etter bensinlekkasjet også. Lykke til Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 I og med den går dårligere jo mindre bensin det er på tanken så tror jeg du bør sjekke bensinkranen. Blir det bedre hvis du vrir over på reserve? Lenke til kommentar
Rufen123 Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Tennpluggen ser helt fin ut og innsuget er heller ikke morkent Er ikke bensinkran på sykkelen,er sånn vacuum pakning der elns. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Erdu sikker? Hvordan er reservetanken da, eller har du lampe? Det bruker å sitte et filter inni tanken. Du bør sjekke det. Lenke til kommentar
Rufen123 Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Har bensinmåler så vet ikke om det er reservetank eller hva, har også snakket med honda og de sier det ikke er noe bensinfilter på den Av og til så bare plutselig kubber den når jeg kjører også, så starter den igjen av seg selv med en gang. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Du sa "bensinkranen" er vakumstyrt. Da er der vel en vakumslange, vil jeg tro. Har du sjekket at den er hel og fin, og det ikke er knekk på den? Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Om dette er en forgassermodell så sitter det et filter på innsiden av vakumkranen, prøv å demonter kranen og rens filteret du :-) http://www.bike-parts-honda.com/pieces-honda-detail-462-13KPP4E1-CBR125R5-2005-F__1400-CBR+125.html Lenke til kommentar
Rufen123 Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Åja okei, slangen er hel og fin også Skal prøve å åpne kranen å se på filteret Lenke til kommentar
martin.fiv Skrevet 14. mai 2020 Del Skrevet 14. mai 2020 Noen som vet hvordan jeg kan få pottesmell på honda cbr 125r 2010 me giannelli silencers anlegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå