Liberalistiske Samebror Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Ødegaard gjør en god debut, synd han ikke puttet på noen av sjansene sine. Men er vanskelig når resten av laget spiller ganske u-ødegaards fotball Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Gamsten og Grindheim er utdatert. Skal jo se fremover, så ser ikke poenget med å satse gammelt. Gjorde ikke stort ut av seg idag eller. Ødegaard hadde en grei debutkamp. Men ikke lett å spille på et så jævla lite bevegelig lag. Endret 27. august 2014 av VaporHead Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. august 2014 Forfatter Del Skrevet 27. august 2014 Gamsten og Grindheim burde aldri få spille for Norge igjen, som du sier, Everket. Jeg hadde tenkt å skrive det samme. Makan til elendig spill av de begge. Jeg syns Ødegaard, Grøgaard, Forren, Hagen, Linnes og Elyounoussi alle viste seg frem positivt. Det var kanskje ikke så vanskelig for backfireren å se gode ut, iom. hvor tafatte Emiratene var i angrep. Enda verre enn oss. Pedersen syns jeg også gjorde en god jobb. Særlig i starten, da var han mye oppe og "plaga" Emiratene. Ulvestad jobbet også mye på midten, men holder kanskje ikke helt nivået. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. august 2014 Forfatter Del Skrevet 27. august 2014 Syns forøvrig det ikke ser SÅ verst ut med tanke på fremtiden. Det vi trenger er effektivitet i angrepet. Men om en 4-5-6 år tror jeg dette kan være veldig bra. Men EM i 2016 tror jeg spilles uten Norge Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) At landslaget ikke en gang klarer å slå dette drittlandet sier alt om nivået på norsk fotball. Endret 27. august 2014 av ahpadt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 hei. fikk ikke sett kampen fordi jeg er ute og reiser. Men man er vel klar over at det var et B lag som spilte der. A laget er noen andre bare for å nevne det. Schelbreid, Johansen, Tettey, Tarik, Daelhie, osv Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. august 2014 Forfatter Del Skrevet 29. august 2014 Ja, det er klart. Men A-laget har ikke gjort det bra på en stund heller. Scorer så og si aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå