V. Haugen Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Nå kan du se verden fra hundens perspektiv.GoPro lanserer utstyr for hunder Lenke til kommentar
Mr_totto Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Flott! Alt jeg mangler nå er en hund og noe jeg kan filme! Kanskje katten min er villig til å prøve det? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 700 spenn. GoPro presterer nok en gang å prise seg ut av et marked de egentlig har monopol på. At de tar fem hundre spenn for The Frame som er et par kroner verdt av plast er helt hårreisende. Jeg har følt at de gangene jeg har kjøpt originale mounts fra GoPro så betaler jeg ikke for mounten, men heller dette mylderet med idrettsutdøvere de insisterer på å sponse. Heldigvis varierer prisene på mounts stort om man tar seg bryet med å titte litt rundt på nett, selv på originalene fra GoPro. Lenke til kommentar
Hardangermannen Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Nå skal Hunden få presang når jeg kommer hjem fra Nordsjøen :-) 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 700 spenn. GoPro presterer nok en gang å prise seg ut av et marked de egentlig har monopol på. At de tar fem hundre spenn for The Frame som er et par kroner verdt av plast er helt hårreisende. Jeg har følt at de gangene jeg har kjøpt originale mounts fra GoPro så betaler jeg ikke for mounten, men heller dette mylderet med idrettsutdøvere de insisterer på å sponse. Heldigvis varierer prisene på mounts stort om man tar seg bryet med å titte litt rundt på nett, selv på originalene fra GoPro. Hehe ja. enig i den. Derfor jeg er glad for at jeg har en 3D printer.. Printer ut forskjellige deler til knapt noen kroner. 1 Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 700 spenn. GoPro presterer nok en gang å prise seg ut av et marked de egentlig har monopol på. At de tar fem hundre spenn for The Frame som er et par kroner verdt av plast er helt hårreisende. Jeg har følt at de gangene jeg har kjøpt originale mounts fra GoPro så betaler jeg ikke for mounten, men heller dette mylderet med idrettsutdøvere de insisterer på å sponse. Heldigvis varierer prisene på mounts stort om man tar seg bryet med å titte litt rundt på nett, selv på originalene fra GoPro. Hehe ja. enig i den. Derfor jeg er glad for at jeg har en 3D printer.. Printer ut forskjellige deler til knapt noen kroner. Er ikke 3D printere dyre? Og alt det "blekket" man skal printe med? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 700 spenn. GoPro presterer nok en gang å prise seg ut av et marked de egentlig har monopol på. At de tar fem hundre spenn for The Frame som er et par kroner verdt av plast er helt hårreisende. Jeg har følt at de gangene jeg har kjøpt originale mounts fra GoPro så betaler jeg ikke for mounten, men heller dette mylderet med idrettsutdøvere de insisterer på å sponse. Heldigvis varierer prisene på mounts stort om man tar seg bryet med å titte litt rundt på nett, selv på originalene fra GoPro. Hehe ja. enig i den. Derfor jeg er glad for at jeg har en 3D printer.. Printer ut forskjellige deler til knapt noen kroner. Er ikke 3D printere dyre? Og alt det "blekket" man skal printe med? Nei. "blekket" er ruller med plastiktråd, som koster fra 100-500kr pr kilo avhengig av hvor du kjøper og hvilken type plast. 3D printer i norge: https://www.komplett.no/k/kc.aspx?bn=12862&ref=cat-left De er riktignok nokså dyre.. mye større utvalg i utlandet..også andre modeller som er mye billigere.. Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Var det ikke noen som bygget et hus med 3D printer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg