JokkareN Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Hei!Jeg har kjøpt meg en stasjonær PC i deler, men det oppsto et problem her som jeg håper noen her inne kan hjelpe meg med.Nytt OS er installert (Windows 7 - 64 Bit) men da jeg skal installere driverne på maskinen så vil ikke driveren til skjermkortet funke, eller skjermkortet vil ikke funke som det skal.Delene i maskinen består av:Hovedkort: MSI 970 GamingCPU: AMD 6-core AM3Ram: 12GB Corsair DDR3Skjermkort: EVGA GTX 680Strømforsyning: Corsair 1000Watt Lenke til kommentar
War Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Urelatert til problemet så er 327.xx-driveren best i 6xx-serien. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Kan du forsøke å avinstallere i Safe Mode med denne http://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html (Tar deg til Safe Mode og gjør jobben for deg). Last ned versjonen War nevner i forkant og ha den klar. Napp ut nettverkskabelen slik at ikke windows update finner på noe tull. Når du er tilbake i normal mode installer driveren du har lagt klar. Ikke sikkert det hjelper, men dette har hjulpet flere. Endret 27. august 2014 av Kyrre S. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå