Realzi Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Blir og kjøpe dette spillet uansett, ser kjempebra ut Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Er ekstremt skeptisk etter skuffelsen som var Dragon Age 2. Et utvikler firma som kan la en så uferdig oppfølger til et såpass bra spill som det originale Dragon Age tror jeg aldri at jeg kan stole på igjen. Lenke til kommentar
dauw Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 For en udugelig gjeng Bioware har blitt. EAware (( har fortsatt et håp om at dette spillet kan bli så bra som det ser ut som, men har ingen forventninger etter Dragon Age 2. Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Hurra for MP, men Bioware og Ubisoft er udugelige, noen gullkorn her og der men faan for et helvetes kluss de skal lage rundt spillene sine. Har jeg vært fattigere ville jeg ikke fortsette å kaste penger på de hver gang de åpner enden sin. Endret 2. september 2014 av Gunman1986 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 For en udugelig gjeng Bioware har blitt. EAware (( har fortsatt et håp om at dette spillet kan bli så bra som det ser ut som, men har ingen forventninger etter Dragon Age 2. Nå er jo dragon age 2 det sorte fåret til bioware da. Jeg Ser ingen grunn til å ikke glede seg til nr 3 og mass effect 4 Lenke til kommentar
Taffenh Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Syns det ville vært kult med et spill som Dragon age med co-op campaign. Hadde vært kult å hatt med seg en kompis eller 2 i en awesome storyline som denne, bare det ikke tar vekk muligheten for å spille campaign'en alene. Den co-op MP'en som kommer når virker altfor monoton for meg. Springe rundt å random genererte dungeons og loot'e. Jeg blir vært fall fort lei av sånt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Blir som Diablo 3 i 3rd person view istedet for ovenfra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå