Torstein Norum Bugge Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 12,9 tommer ventet i første kvartal av 2015.– Snart kommer Apples giga-iPad Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Abnorm betyr naturstridig/unaturlig. Er en 12,9-tommers skjerm virkelig naturstridig stort, eller mente dere å bruke ordet enorm? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Synes abnorm er en ganske god beskrivelse på et 13-tommers nettbrett jeg AtW Lenke til kommentar
Azzarin Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Tror meningen er at du skal kjøpe tastatur til den ^^ så da blir det en laptop.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Tror meningen er at du skal kjøpe tastatur til den ^^ så da blir det en laptop.. ja, og da er Surface i3 64 gb bedre å ta... Lenke til kommentar
Azzarin Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Tror meningen er at du skal kjøpe tastatur til den ^^ så da blir det en laptop.. ja, og da er Surface i3 64 gb bedre å ta... Helt klart for de som foretrekker windows Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Så da er det vel bare å vente på at Samsung kopierer Apple som vanlig, og lanserer en "Tab Pro" på 12 tommer Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Du vet de har sluppet en tolv tommers for lenge siden som het Note Pro? Og at Apple kopierer skjermstørrelse etter Android som vanlig? Bare for å fuel the fire. Endret 28. august 2014 av Slai Lenke til kommentar
NyZeta Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 "Ventet"? Nå kan man diskutere hvem som venter da, for Apple har vel aldri lansert at de kommer til å komme med et 12,9" nettbrett. For alt det vi vet, så skal 12,9"-displayene som apple har bestilt brukes i frontpanelet til den nye AppleTV-boksen som skal kunne fungere i symbiose med den nye 80" iTV-en som kommer i 2015! Alt er spekulasjoner, så at den er "ventet" er nå dagens beste. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg er meget skeptisk til at Apple lanserer en iPad som er like stor som de minste bærbare maskinene (MacBook Pro og Air). Apple lanserer ikke nye produkter med mindre de har stort potensiale. En giga-iPad er kanskje stor, men potensiale er det litt verre med. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Definer potensial (ikke potensiale) her? Kan ikke akkurat tro at Apple aldri har lansert ting med lunkent potensial :s . Ellers ser jeg ikke problemet med en stor tablet fra Apple. De tar jo en Mormonervri på skjermstørrelse på mobilene og følger etter, virker logisk at de subber etter på nettbrett også? Endret 28. august 2014 av Slai Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Det er godt mulig jeg tar feil, men jeg ser ikke for meg at Apple lanserer et produkt som konkurrerer med eksisterende produkter de har. En 12" iPad vil konkurrere med den minste Air-en. Det er mer sannsynlig at skjermene skal brukes til en mindre MacBook Air. Lenke til kommentar
hyp0crisy Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Så da er det vel bare å vente på at Samsung kopierer Apple som vanlig, og lanserer en "Tab Pro" på 12 tommer På tide å våkne opp i Apple bobla og slutte å sniffe boxeren til Steve Jobs, Samsung lanserte tidligere i år Note PRO og Tab PRO serien sin bestående av tablets, jesus.... Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Så da er det vel bare å vente på at Samsung kopierer Apple som vanlig, og lanserer en "Tab Pro" på 12 tommer På tide å våkne opp i Apple bobla og slutte å sniffe boxeren til Steve Jobs, Samsung lanserte tidligere i år Note PRO og Tab PRO serien sin bestående av tablets, jesus.... Klar over det, jeg var ironisk. Jeg skal legge på en /s tag neste gang Lenke til kommentar
hyp0crisy Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Så da er det vel bare å vente på at Samsung kopierer Apple som vanlig, og lanserer en "Tab Pro" på 12 tommer På tide å våkne opp i Apple bobla og slutte å sniffe boxeren til Steve Jobs, Samsung lanserte tidligere i år Note PRO og Tab PRO serien sin bestående av tablets, jesus.... Klar over det, jeg var ironisk. Jeg skal legge på en /s tag neste gang Haha, sorry x) Ble bare oppgitt ettersom jeg trodde du var seriøs, ikke lett å skille på sarkasme og ett utsagn blant selotene i Menigheten nå til dags. Endret 28. august 2014 av hyp0crisy Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Når ble 12,9" abnomrt? Det er ikke engang stort. Jeg hadde gladelig kjøpt en iPad på 15" om det var det som kom. Problemet er at vekten sikkert blir vel høy til å være håndholdt. Sikkert derfor det blir 12,9". Blir spennende så se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg