Gjest Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg prøver å se serie på Netflix på Smart TV'en og får opp meldingen "Vi har for øyeblikket problemer med avspilling av denne tittelen. Prøv igjen senere eller velg en annen tittel." Det har vært sånn i tre dager og ingen serier/filmer jeg har prøvd funker. Det står koden aip-701. Noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 FANT DET UT SITTER NÅ OG SER PÅ GOSSIP GIRL Lenke til kommentar
melz3r Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Har samme problem. Hva var løsningen hos deg? Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Har samme problem. Hva var løsningen hos deg? Mulig du har selv sjekket dette? https://help.netflix.com/nb/node/13815 Lenke til kommentar
melz3r Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Ja, etter litt om og men ble løsningen å logge ut, slå av TV'en noen sekunder, slå på igjen og logge inn igjen. Funkz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå