Nordmann3 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Hei, så nettop denne her. https://www.youtube.com/watch?v=lS7RrHKY4iI Er det noen som vet hva slags ladeport det er på denne bilen her? Er det samme port som på nissan leaf og vw e-golf? Det burde jo i allefall være samme. Bilen kan gå 212 km og koster bare 200.000. Har skikkelig lyst på en om jeg bare finner ut av det med ladingen Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 El-Soul har to ladeporter i front, Type 1 (5pin) og CHAdeMO hurtiglader iflg klikk.no. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Spennende konsept, men skulle gjerne sett et litt større batteri. Vi snakker vel ikke mye over 100 km rekkevidde når temperaturen kryper under 0 og man kjører i 80 km/t++.Edit: Varmepumpen som man får med i exclusive-versjonen til 229.000 kr skal visstnok redusere dette problemet betydelig. Dog venter jeg med å se tester før jeg konkluderer med noe. Endret 2. september 2014 av 1814_ Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Nissan Leaf og Volkswagen e-Golf bruker ikke samme port. Leaf og de andre japanerne bruker CHAdeMO, mens e-Golf og de andre europeerne bruker SAE_J1772 CCS (Combined Charging System). Den store fordelen med e-Up og e-Golf er at de faktisk ser ut som biler. Grunnmodellen av e-Golf til 250 lapper er helt utrolig utstyrt, minst på nivå med Highline. Med alt ekstrautstyr runder den imidlertid 300. Etter min mening har ingen av dagens "billige" elbiler tilstrekkelig rekkvidde. Venter på Tesla Model 3. Hvis den blir dyrere enn e-Golf, blir det med knapp margin. Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Synes det er rart ingen normale ELbiler ikke har en rekkevidde på rundt 30 mil.... alle har jo rekkevidde på rundt 20 mil og nestemann er på rundt 50 mil, synes det er litt rart. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Prisen er tilsvarende høyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå