Reggy Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Nettopp kjøpt Thief. Lastet inn 3 dvd plater og alt gikk inn i steam kontoen.. Spillet startet opp - musikk - kan bevege - finne meny.... Men meny/ tekst boksene er tomme. De er der, men står ikke noe der. Det skjærer seg også litt farge/ klikke messige - masse streker, farger, på kryss og tvers. Ikke noe klart bilde / noe man kan spille ut fra. Ut fra steam ser spillet oppdatert ut - prøvde å søke etter patcher, men vet ikke helt åssen det blir når det er i steam.... Kjedelig med nyttt spioll og ikke få spilt... HJELP Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Du kan begynne med å oppdatere skjermkortdriverne dine. Steam patcher spill automatisk. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Det skal jeg prøve first thing in the morning. Takk:-) Kjent problem ? Andre ting. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Typisk problem når grafikk driverene ikke er up2date. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 6. september 2014 Forfatter Del Skrevet 6. september 2014 Det stemte. Takk. Men spillet lugger litt - er det mulig at drivere på cpu også er dårlig. Har en intel quad 6600 - men finner ikke driver å laste ned. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Det stemte. Takk. Men spillet lugger litt - er det mulig at drivere på cpu også er dårlig. Har en intel quad 6600 - men finner ikke driver å laste ned. Tror ikke en CPU har drivere. Hovedkortet har. Tror rett og slett du har en smule svak PC. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 11. november 2014 Forfatter Del Skrevet 11. november 2014 Det stemte. Takk. Men spillet lugger litt - er det mulig at drivere på cpu også er dårlig. Har en intel quad 6600 - men finner ikke driver å laste ned. Tror ikke en CPU har drivere. Hovedkortet har. Tror rett og slett du har en smule svak PC. Det tror jeg og Kom meg gjennom spillet - men fra nå av blir det ps4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå