Gå til innhold

Oppdatering på siden...

Anbefalte innlegg

Hørtes egentlig ikke så vanskelig ut :cool:

Så jeg lager en mal, slik at php senere mater siden med det som ikke er likt på alle sidene?

I malen har jeg med menyer og ting som skal "fryses", reisebrevene som skal være forskjellig ordnet php?

Så la oss si jeg bruker den tabellen din lagde til meg for en stund siden. Da lar jeg menyene, topplogo, grafikk til høyre og den i bunnen være igjen, og sletter det som ligger i midten?

Og scriptet legger jeg inn i "tabelldelen" (den jeg slettet) der førstesiden på siden skulle ha vært. (Siden som er i midten av alle buene).

Så må jeg gå inn i samtlige reisebrevene å slette de tag'ene som du nevnte. Verre er det ikke? Det må jeg få prøvd ut i løpet av morradagen :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Heisann...

Har vært litt sengeliggende en stund nå og har prøvd å ta igjen det tapte de siste dagene.

Har laget ferdig index.php med de tabellene Mikka lagde for meg. Der innholdet skal være har jeg lagt inn scriptet.

Må jeg legge ut sidene på internett for å teste de ut? For hvis jeg prøver sidene i frakoblet tilstand så skjønner ikke IE noen ting.

Dessuten lagde scriptet en fil som het animate.js, hva er det og hva gjør den?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg holdt på litt med dette php-greiene :roll:

Slik ble den nye siden

Som en liten prøve har jeg laget en katalog som heter sider, her ligger Forside.htm, pluss de bildene som hører til Forside.htm, nemlig:

000_0001_02_tumb.jpg

0000_0002_13_tumb.jpg

215_0001_09_tumb.jpg

Det gikk heller dårlig. Den ville ikke finne disse bildene. La jeg derimot bildene rett i www-katalogen hvor phpindex.php ligger så kommer de frem som de skal. Hvordan retter jeg opp det?

:xmas:

Endret av EndeligFerie
Lenke til kommentar

Jøss... Fikk til bildene allikevel nå. Jeg har lik struktur både lokalt og på webhotellet, men jeg måtte inn i kode og legge til "sider\" foran bilde for at det skulle fungere. Merkelig at ikke FrontPage gjør dette selv hvis det er nødvendig?

Endret av EndeligFerie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...