cryzy Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Setter pris på konstruktiv kritikk av Cryzy.com Cryzy er enda i startfasen, men kom gjerne med innspill til hvordan nettsiden kan bli bedre! Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg la den i bokmerker fordi den var bra. Det jeg lurte på da jeg kom til siden var om dette var en side med bare snille saker, eller om jeg ville kunne se en video av en hund som blir brent levende av noen gullunger. Det så ut som det var bare snille videoer på siden, akkurat som på siden wimp.com. En logo eller noe som sa at her finnes det bare ting å bli i godt humør av, hadde vært greit hvis det er sånn det er. Jeg liker sider som bare har positivt innhold. Synes denne siden virker veldig bra! Lenke til kommentar
cryzy Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Takk for fin tilbakemelding. Har sendt inn skisser til ny logo, så den skal nok være ferdig i løpet av en uke :-) Lik oss gjerne på Facebook hvis du likte siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå