danilokristensen Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Graffiti Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Ja, Hausmania kan brukes til så mangt. Lett gjenkjennelig med veggen og "romkapselen". Modellen forsvinner lett i fargemylderet her. Selv i kaotiske bilder som dette er sider og hjørner viktig da disse lett drar oppmerksomhet. Derfor ville jeg tatt med litt mer nede for å få litt mer luft mellom hvit linje og nedre venstre hjørne. I øvre venstre ville jeg klona bort den blå trekantkilen og likeledes det blå elementet i øvre høyre hjørne. Noen vil nok mene at slikt er unødig pirk, men det er slike ting som kan høyne et bilde. Nevner også at GRAFFITI skrives med to Fer og 1 T til tross for at uttalen så absolutt kan tyde på at det skrives slik du har gjort. Modellen blir lett borte her i sin helsorte bekledning. Kanskje burde du plassert henne sittende oppå "romkapselen"? Da hadde du fått henne ut av midtstilling også. Men det ville antagelig krevd en del kloning av veggen bak. Roar Lenke til kommentar
nutini Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Kult og fargerikt bilde. Fin blikkontakt med modellen. Arvid. Lenke til kommentar
danilokristensen Skrevet 27. august 2014 Forfatter Del Skrevet 27. august 2014 Ja, Hausmania kan brukes til så mangt. Lett gjenkjennelig med veggen og "romkapselen". Modellen forsvinner lett i fargemylderet her. Selv i kaotiske bilder som dette er sider og hjørner viktig da disse lett drar oppmerksomhet. Derfor ville jeg tatt med litt mer nede for å få litt mer luft mellom hvit linje og nedre venstre hjørne. I øvre venstre ville jeg klona bort den blå trekantkilen og likeledes det blå elementet i øvre høyre hjørne. Noen vil nok mene at slikt er unødig pirk, men det er slike ting som kan høyne et bilde. Nevner også at GRAFFITI skrives med to Fer og 1 T til tross for at uttalen så absolutt kan tyde på at det skrives slik du har gjort. Modellen blir lett borte her i sin helsorte bekledning. Kanskje burde du plassert henne sittende oppå "romkapselen"? Da hadde du fått henne ut av midtstilling også. Men det ville antagelig krevd en del kloning av veggen bak. Roar Tusen takk for kommentarene Roar :-) Lenke til kommentar
danilokristensen Skrevet 27. august 2014 Forfatter Del Skrevet 27. august 2014 Kult og fargerikt bilde. Fin blikkontakt med modellen. Arvid. Tusen takk Arvid :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg