winmedi Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Hei, har tenkt å kjøpe fifa 15. men er i tvil hvilke versjon jeg skal kjøpe. Enten fifa 15 standard edition eller ultimate edition. Jeg spiller ultimate team og hadde egentlig bestemt meg for ultimate edition helt til en sa til meg at det er mer verdt å kjøpe season ticket. men hva er mest verdt det? Season ticket eller ultimate edition? Kommer season ticket til ps4 på fifa 15? Endret 27. august 2014 av winmedi Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Hei, har tenkt å kjøpe fifa 15. men er i tvil hvilke versjon jeg skal kjøpe. Enten fifa 15 standard edition eller ultimate edition. Jeg spiller ultimate team og hadde egentlig bestemt meg for ultimate edition helt til en sa til meg at det er mer verdt å kjøpe season ticket. men hva er mest verdt det? Season ticket eller ultimate edition? Kommer season ticket til ps4 på fifa 15? season ticket gir deg vel egentlig bare tilgang til spillet noen dager før release. Ultimate edition betyr bare at du får to gull pakker i FUT hver måned i ett år. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 27. august 2014 Forfatter Del Skrevet 27. august 2014 nei du får 1 gullpakke hver uke i 40 uker. Men season ticket gir deg også gullpakker gratis, men du får også rabatt på pakker. Så vet ikke om jeg burde kjøpe det vanlige fifa 15 eller ultimate. Men det er jo ikke noe stor forskjell på prisen, så tror jeg går for fifa ultimate edition Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Season ticket kommer ikke på PS4. EA Access er programmet som brukes på Xbox One og PS4 (Om Sony hadde godtatt avtalen). Jeg tror FIFA 15 på PS3 og Xbox 360 er det siste spillet i serien som får season ticket. De skal i alle fall "legge ned" det de kaller season ticket. Det er bekreftet av EA. Skal du spille på PS4 må du ha UT-edition om du skal ha mange gratis pakker. Det blir ingen rabatt e.l. på PS4 i år. Det er forresten ikke EA sin feil, men Sony som valgte å avslå tilbudet om EA Access. Jeg tror du får med 15 pakker på standard edition også, men med tanke på at det skiller 50kr eller 100 kr mellom de og UT-edition avgjøres vel det om du skal spille UT. Det høres ut som du skal spille en del UT, så da vil UT-edition være riktig valg for deg. Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Kommer det collector edition? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Hvilke side er best å bestille av? Hvem er best av coolshop og komplett/mpx. Mpx og komplett har samme kundeservice og er like raske. Men coolshop er i danmark og sender ut spillet 2 dager før lanseringsdatoen men komplett/mpx sender kun 1 dag før. Hvem er best? Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Hvilke side er best å bestille av? Hvem er best av coolshop og komplett/mpx. Mpx og komplett har samme kundeservice og er like raske. Men coolshop er i danmark og sender ut spillet 2 dager før lanseringsdatoen men komplett/mpx sender kun 1 dag før. Hvem er best? gamestop er vel raskest hvis du har en i nærheten. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Kjøper ikke på gamestop. Overpriset butikk. Var innom butikken igår. De skulle ha 700kr eller 800kr for ultimate edtion Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Kjøper ikke på gamestop. Overpriset butikk. Var innom butikken igår. De skulle ha 700kr eller 800kr for ultimate edtion Ultimate Edtion på Platekompaniet koster 629,- inkl. frakt (Xbox360&Ps3) Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 kjøpte fra komplett. 599kr inkludert frakt Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 599 på origin. Da sliper man CDer også. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Mange kjøper fra Mexico origin leser jeg. Koster 44 dollar elno der. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 skal ha på ps4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå