War Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg er imun mot koffein av en eller annen grunn. Koffeintabletter, kaffe, fres osv 0 effekt. Prøvde en hel rull fres også (1600mg koffein (80 i en kaffe) fortsatt 0. Men avhengigeten kjenner jeg. Lenke til kommentar
sicios Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Drikker kun kaffe når jeg er på besøk, selskap. Ellers går det i vann og pepsi max. Lenke til kommentar
Hemni Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Heller kaffe enn røyk og tobakk.. Men dersom man har barn i myndig alder, kan en som forelder ikke bestemme det. Jeg ser ikke noe galt i drikke kaffe, men det kan jo ha noe med at det er såpass mange jeg kjenner som drikker kaffe. Selv har jeg bare kaffe smakt noen ganger, men syns ikke det smaker godt. Og jeg vil ikke begynne å drikke trippelmachiatosjokolatokalorito for det er usunt og dyrt i lengden Da jeg var liten dyppet jeg sukkerbiter i kaffen til mamma og pappa som jeg deretter spiste. Nå grøsser jeg bare jeg tenker på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå