sevs Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Hei. Vil boote fra et minnekort (SD) som det ligger Tails (en Linux-distro) på. Dette kommer ikke opp i BIOSen på min Lenovo T440. Jeg vil ikke bruke ekstern minnekortleser i bruk, men jeg skal ha en tilgjengelig til feilsøking (om noen av dem vil fungere). Trenger råd.Edit: Den eneste minnekortleseren jeg har som fungerer er den innebyggede i Lenovoen. Kanskje bruke Grub eller noe? Hvordan gjør jeg det? Endret 26. august 2014 av sevs Lenke til kommentar
tingo Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Virker ikke bootmeny? (F12) Lenke til kommentar
sevs Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 (endret) SD-kortet kommer ikke opp i lista. Endret 26. august 2014 av sevs Lenke til kommentar
tingo Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Og da har du prøvd med et SD-kort i leseren før du rebooter maskina? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Selvfølgelig. Den eneste minnekortleseren jeg har som fungerer er den innebyggede i Lenovoen, og jeg må jo ha brukt den for å installere isoen til minnekortet. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Lenovo støtter ikke boot fra den innebygde sd-kort leseren Lenke til kommentar
sevs Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Hva kan jeg gjøre med det? Bios hack? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå