Tryminator Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Hei. I dag fikk jeg min nye Topping NX1 forsterker. Når jeg har den i nærheten av mobilen min begynner den å lage lyder (som en dårlig kontakt eller noe. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Prøv å snu den korte 3,5mm til 3,5mm kabelen. Den ene siden ville ikke gi god nok kontakt i min mobil. Eventuelt prøv med en annen kabel. De koster noen få kroner på Biltema, ClasOhlson, Teknikmagasinet... Min er helt støyfri. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Prøv å snu den korte 3,5mm til 3,5mm kabelen. Den ene siden ville ikke gi god nok kontakt i min mobil. Eventuelt prøv med en annen kabel. De koster noen få kroner på Biltema, ClasOhlson, Teknikmagasinet... Min er helt støyfri. kan ta vekk den kabelen (plugge den ut av telefonen) og da får jeg samme lyd når den er i nærheten. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Min henger bakpå telefonen og er helt støyfri. Kan du prøve med en annen telefon? Hvordan virker den med en annen signalkilde, når telefonen ikke er i nærheten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå