Gå til innhold

Capital One Cup: MK Dons vs. Manchester United


ChFN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Evans har ikke sparket en ball i 4 mnd. kan folk chille? resten var faen M. Keane, en annen weirdo på venstre CB, James som blir verre for hver kamp på LWB, janko (lol?) @ RWB. chill utd fans og glem

kampen og heller nyt kvelden med en cola/øl og husk at vi signerte di Maria i dag.

 

ok?

Thanks.

Lenke til kommentar

 

Syns LvG ser helt hjelpesløs ut på sidelinjen, jeg..

Synes ansiktsuttrykket hans ser ganske uberørt ut jeg. Ikke at man skulle forvente noe annet, men man skal ha troen på prosjektet sitt når man taper 4-0 mot MK Dons uten å la seg berøre spesielt.

 

Jeg vet ikke om mange av de der ute er en del av prosjektet som holdes på med nå. De Gea var den eneste som spilte mot Sunderland som også spilte mot MKD. Evans suger rett og slett. Hernandez > Welbeck? LMAO. Utenom DdG så var det ingen på banen som har spilt fast i det siste. Welbeck og Januzaj kommer nærmest.

Med Kagawa på banen var vi faktisk ganske friske offensivt. I andre omgang så var de stort sett defensive. Lite rom å finne, men det er sjokkerende hvordan forsvaret vårt var. "Kaptein Evans" kan umlig erstatte Blackett i 3-5-2. Uansett mye bedre med 4 bak isteden for 3 med bare midtstoppere. Det er jo ikke logisk når vi er bedre med andre formasjoner.

Lenke til kommentar

Syns reaksjonene til folk på /r/reddevils og her er litt ekstreme med tanke på laget vi stilte opp med. Tweetene til forskjellige fotballstjerner som "disser" United laget som spilte i dag, burte kanskje se mot sitt reservelag og da tviler jeg på de hadde gjort det så mye bedre. Dette var jo cupen ingen brydde seg om, så take a chill pill og la oss heller fokusere på førsteelleveren sine kamper enn at et reservepreget lag tapte mot MK Dons.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...