Gå til innhold

Capital One Cup: MK Dons vs. Manchester United


ChFN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Januzaj har kanskje vært den VERSTE på banen. mistet den 10 ganger og klarer jo ikke sentre. verre enn Nani på det. wow. Utlån please.

 

vi var gode før han kom inn. Kagawa ut ødela mye.

 

men ja, Forsvaret har vært latterlig.

Kagawa ut ødelagte alt, og det har skjedd før. Fuck dette pisset her, neste kamp nye muligheter.

Lenke til kommentar

Hehe, forståelig at folk klikker på 3-5-2 nå, men det er ikke problemet i denne kampen. Det må alle forstå. De eneste defensive spillerne vi hadde på banen var vel midtstopperne, James og til dels Janko. Kun en av de er førstelaget verdig, og det kun som backup. På den sentrale midtbanen spiller to offensive midtbanespillere. Ja, Anderson teller også som det siden han aldri har blitt god som SM. I tillegg startet vi med spillere offensivt som nærmest aldri scorer.

 

Når skal van gaal innse at det ikke bare er å bruke en formasjon? Skal han bruke sesongen på å tilpasse laget?

Come on. 3 kamper... Kun to av de teller med tanke på spillere som har vært på banen.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva gutta gjør på trening. Ingen klarer å sentre. Det lærte jeg når jeg var 6 år. Skjønner at det er vanskelig når man er under press, men disse gutta lever av fotballen.

Vi har sett det på a-laget og vi ser det her i kveld. Flaut og faen så dårlig.

Ingen av disse unggutta er klar til å ta steget opp. I tillegg gjentar jeg meg selv når jeg sier at vi må selge Anderson og Hernandez + fler.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

 

herlig å se mu fans klager over Januzaj som de mente for ikke så lenge siden var verdens største talent :)

aldri sagt noe slikt. og bare meg som har klaget. så ikke generaliser. gå gjerne gjennom mine tusenvis av poster og finn et sted jeg har sagt noe sånt.

 

var ikke siktet direkte mot deg, men kan ikke benekte at stor andel av mu fans skryte mye av Januzaj som nå har snudd om(gjelder ikke bare dette forumet) og nei jeg gidde ikke se igjennom alle dine poster, har bedre ting og gjør :)

Lenke til kommentar

 

Når skal van gaal innse at det ikke bare er å bruke en formasjon? Skal han bruke sesongen på å tilpasse laget?

Come on. 3 kamper... Kun to av de teller med tanke på spillere som har vært på banen.

Jo, men vi ser de samme feilene defensivt om og om igjen. Forventet ikke at vi skulle overkjøre med dette laget. Forstår heller ikke hvorfor vi absolutt skal bruke 3-5-2 når det finnes bedre alternativer. Selv da Shaw var frisk brukte vi 3-5-2. Nå har vi Di Maria så nå forventer jeg 4-3-3 med en gang Shaw er friskmeldt.

Ikke glem at det var Evans som gjorde mye feil idag. Han gjør alltid feil. 3 midtstoppere med ham går aldri. Forstår ikke hvorfor Blackett ikke fikk spille. Bedre enn Evans. Han burde starte mot Burnley.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...