pmba Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Se den urovekkende svakheten i aksjon.Slik kan svindlere få mobilen din til å ringe svindyre numre Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Fortsatt må man trykke på en ukjent link uten å vite hvor den fører en, pluss at man ser at telefonen begynner å ringe. Dersom det ikke begynner å lyse en rød lampe en plass i hodet da, fortjener man å bli lurt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Hva med å sperre abo mot sånn dritt. Unnskyld at jeg gjentar dette gang på gang, men dersom det sparer en stakkar for en hundrelapp, er det verdtvdet. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Hva med å sperre abo mot sånn dritt. Unnskyld at jeg gjentar dette gang på gang, men dersom det sparer en stakkar for en hundrelapp, er det verdtvdet. Men da tjener jo ikke teleselskapene noe penger... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Å joda, sitte i telefonkø hos Elkjøp er ikke bilig... Lenke til kommentar
selx Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Fortsatt må man trykke på en ukjent link uten å vite hvor den fører en, pluss at man ser at telefonen begynner å ringe. Dersom det ikke begynner å lyse en rød lampe en plass i hodet da, fortjener man å bli lurt. Det handler om "nettvett". Det er rart noen går på disse "geni-strekene" enda. Rart folk ikke lærer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Nettvett, joda det er lett å si. Men det er nok av folk der ute som må passes på. Lenke til kommentar
steffenborge Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Veldig lett å si nettvett når man er en pc- mobilbruker selv. Vær klar over at det er mange, og jeg sier dette med ett glimt i øyet, godt voksne personer som får smart telefoner, og igrunn er vant til veldig enkel telefonbruk. Da skal det ikke mye til for å gå på limpinnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg