Lisbeth Grendal Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Reflekser og refleksjoner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Tøft halvabstrakt dette..liker slike uttrykk! MVH Tove Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 27. august 2014 Forfatter Del Skrevet 27. august 2014 Tøft halvabstrakt dette..liker slike uttrykk! MVH Tove Tusen takkTove MVH Lisbeth. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Dette hadde gått meg forbi. At det er bare Tove som har lagt igjen noen ord kan jeg kanskje forstå for dette er litt i hennes "gate". Jeg var litt usikker på om blikkfanget skulle falle på det midt stilte så jeg forsøkte med et 4cm kutt til venstre slik at den skrå kanten nede til venstre går rent ut på venstre ramme som en diagonal. men jeg oppdaget at jeg da måtte ta så mye at skyggen litt ovenfor blir kuttet for å unngå kant i kant som ikke er bra. Slett ikke umulig at smaken og baken blander seg borti her, men du kan jo ta en titt på det. En V2 kanskje? Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg