Gå til innhold

Traveling alone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hippietia slutta for noe sånt som 30 år siden, Tove.

Kanskje bommer jeg, men det var den fargerike kjolen og pannebåndet som tok meg bakover i tia. Kofferten er vel heller ikke helt "up to date"?

Sikkert smaken og baken som blander seg borti når jeg tenker at kanskje kunne full dybdeskarphet vært bedre her - så skriv det gjerne på min personlige smakskonto.

Nevner gjerne at modellen er fint plassert i flata - signaturen likeså.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk Roar!! Ja hippietia kan vi vel aldirg fortrenge eller glemme. Ang dybdeskaprhetnen. så var det regn og tåke her... så vet ikke hvordan du tenkte...men liker samtidig at det er blurete jeg. har derfor i tillegg valgt liten dybdeskarphet for å få mere fokus på modellen...;)

Hilsen Tove

Lenke til kommentar

Takk Roar!! Ja hippietia kan vi vel aldirg fortrenge eller glemme. Ang dybdeskaprhetnen. så var det regn og tåke her... så vet ikke hvordan du tenkte...men liker samtidig at det er blurete jeg. har derfor i tillegg valgt liten dybdeskarphet for å få mere fokus på modellen...;)

Hilsen Tove

OK, Tove.

Vanskelig å se at det er regn og tåke her og ikke bare vanlig uskarphet bortsett fra modellen og grusen hun befinner seg på.

Ville nok ikke vært lurt å få regndråper og kanskje tåkepartikler med i dette.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Interessant, og godt stykke arbeid! :)

Aner en historie her! Hvem er hun, hvem har hun vært, og hvor skal hun! Omgivelsene og antrekk/rekvisitter, får meg også til å tenke i mer nostalgiske baner.... Tror jeg havner i en historie fra tidlig 70-tall... ! Liker! :)

En låt fra "gamle dager", rinner meg ihu! (Alone, med Heart) - søk den opp på YouTube.... ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Synes du har klart og få frem en nostalgisk stemning her, med tidsriktige farger/fargemetning. Fint uttrykk på modellen, der hun sitter og ser/tenker antageligvis tilbake. Kanskje hun lurer på om hun skulle reist..... Likte den uklare bakgrunnen og plasseringen av modellen. Veldig bra:-)

Lenke til kommentar

Dette var helt rått!

Lekker kontrast i modellen mot den slørete bakgrunnen.

Liker veldig godt! (Skulle gjerne hatt tak i den kjolen!!!)

Tusen takk Gro for hyggelig tilbakemelding.. det er en retro kjole...så fåes ikke i butikker. nå.... modellen eier den.. kanskje hun vil selge den... vet ikke

MVH Tove

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...