Ovidia2 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Traveling alone Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Hippietia slutta for noe sånt som 30 år siden, Tove. Kanskje bommer jeg, men det var den fargerike kjolen og pannebåndet som tok meg bakover i tia. Kofferten er vel heller ikke helt "up to date"? Sikkert smaken og baken som blander seg borti når jeg tenker at kanskje kunne full dybdeskarphet vært bedre her - så skriv det gjerne på min personlige smakskonto. Nevner gjerne at modellen er fint plassert i flata - signaturen likeså. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Takk Roar!! Ja hippietia kan vi vel aldirg fortrenge eller glemme. Ang dybdeskaprhetnen. så var det regn og tåke her... så vet ikke hvordan du tenkte...men liker samtidig at det er blurete jeg. har derfor i tillegg valgt liten dybdeskarphet for å få mere fokus på modellen... Hilsen Tove Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Pent Tove! Her har du fått til en "2 in 1" i fohold til å lede blikket over på modellen. Broen som leder bliket i leseretning og selve modellen som er dominant mht fargene. mvhJan Endret 26. august 2014 av Jan Høydal 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Takk Roar!! Ja hippietia kan vi vel aldirg fortrenge eller glemme. Ang dybdeskaprhetnen. så var det regn og tåke her... så vet ikke hvordan du tenkte...men liker samtidig at det er blurete jeg. har derfor i tillegg valgt liten dybdeskarphet for å få mere fokus på modellen... Hilsen Tove OK, Tove. Vanskelig å se at det er regn og tåke her og ikke bare vanlig uskarphet bortsett fra modellen og grusen hun befinner seg på. Ville nok ikke vært lurt å få regndråper og kanskje tåkepartikler med i dette. Roar 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Interessant, og godt stykke arbeid! Aner en historie her! Hvem er hun, hvem har hun vært, og hvor skal hun! Omgivelsene og antrekk/rekvisitter, får meg også til å tenke i mer nostalgiske baner.... Tror jeg havner i en historie fra tidlig 70-tall... ! Liker! En låt fra "gamle dager", rinner meg ihu! (Alone, med Heart) - søk den opp på YouTube.... 1 Lenke til kommentar
nutini Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Godt komponert og med skarpheten fint plassert på modellen . Flott 60-talls bakgrunn som etter min mening bør være "blurry" på denne type bilder. Arvid. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Synes du har klart og få frem en nostalgisk stemning her, med tidsriktige farger/fargemetning. Fint uttrykk på modellen, der hun sitter og ser/tenker antageligvis tilbake. Kanskje hun lurer på om hun skulle reist..... Likte den uklare bakgrunnen og plasseringen av modellen. Veldig bra:-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. august 2014 Forfatter Del Skrevet 27. august 2014 Hjertelig takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene på bildet mitt! Satte stor pris på det:) MVH Tove Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Dette var helt rått! Lekker kontrast i modellen mot den slørete bakgrunnen. Liker veldig godt! (Skulle gjerne hatt tak i den kjolen!!!) 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Dette var helt rått! Lekker kontrast i modellen mot den slørete bakgrunnen. Liker veldig godt! (Skulle gjerne hatt tak i den kjolen!!!) Tusen takk Gro for hyggelig tilbakemelding.. det er en retro kjole...så fåes ikke i butikker. nå.... modellen eier den.. kanskje hun vil selge den... vet ikke MVH Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg